گزارش‌روز؛ ٨ بازیکنی که تحت هدایت ژاوی فرصت بازی خیلی کمی پیدا کرده‌اند

گزارش‌روز؛ ٨ بازیکنی که تحت هدایت ژاوی فرصت بازی خیلی کمی پیدا کرده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارش‌ها و خبرهای منتشر شده از منابع کاتالونیایی، شکی وجود ندارد که تعداد زیادی از بازیکنان در انتهای رقابت‌های فصل جاری و در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان آینده تیم کاتالانی را ترک خواهند کرد و احتمالاً یک لیست هشت نفره از بازیکنانی که دقایق بازی کمی به آن‌ها رسیده، از آن جمله خواهند بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، اسامی هشت بازیکن کاتالان‌ها که کمترین دقایق حضور در ترکیب بارسلونا را زیر نظر ژاوی هرناندز داشته‌اند و بسیار کم بازی کرده‌اند، فاش شد. زمانی که بعد از برکناری رونالد کومان هلندی، ژاوی هرناندز جوان و اسپانیایی هدایت تیم فوتبال بارسلونا را بر عهده گرفت، عموماً اعتقاد بر این بود که بازیکنانی مانند ریکی پویگ در ترکیب اصلی کاتالان‌ها قرار خواهند گرفت؛ اما حالا مشخص شده که به هیچ وجه این اتفاق نیفتاده است، زیرا نام ریکی پویگ نیز در میان هشت بازیکنی است که از زمان هدایت بارسلونا توسط ژاوی هرناندز، دقایقی بسیار کمی فرصت برای بازی کردن پیدا کرده‌اند.

اسامی هشت بازیکنی که کمترین دقایق انجام بازی در تیم بارسلونا زیر نظر ژاوی هرناندز را تجربه کرده‌اند، به این ترتیب می‌باشد:

1- سرجی روبرتو - صفر دقیقه

2- الکس بالده - یک دقیقه

3- مارتین بریتویت - دوازده دقیقه

4- آنسو فاتی - هشتاد و نُه دقیقه

5- نتو - نود دقیقه

6- ساموئل اومتیتی - نود دقیقه

7- ریکی پویگ - دویست و سی و دو دقیقه

8- کلمنت لنگلت - چهارصد و هفده دقیقه

9404