بایرن‌مونیخ از جایگزین احتمالی کاپیتان نویر رونمايی کرد

بایرن‌مونیخ از جایگزین احتمالی کاپیتان نویر رونمايی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - معمای درون چهارچوب دروازه مونیخی‌ها همچنان سردرگم باقی مانده و در این میان، سنگربان آرمینیا بیلفلد نیز بر سر دو راهی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه SportBuzzer و نشریه بیلد آلمان، سران باشگاه بایرن مونیخ خواهان جذب یک دروازه‌بان به عنوان ذخیره مانوئل نویر هستند. طبق آخرین اطلاعات، قرارداد مانوئل نویر قطعاً تا سال ۲۰۲۵ میلادی تمدید خواهد شد و این سنگربان با تجربه تا چند سال دیگر هم دروازه‌بان اول بایرن مونیخ خواهد بود.

با این حال، مشخص نیست که چه کسی ذخیره این ملی‌پوش سی و پنج ساله خواهد بود و نقش دروازه‌بان دوم بایرن مونیخ را ایفا خواهد کرد.

قرارداد اسون اولرایش که با توجه به انجام عمل جراحی بر روی زانوی پای مانوئل نویر، چند هفته‌ای است که به عنوان جانشین این سنگربان ملی‌پوش از ابتدا در چهارچوب دروازه باواریایی‌ها قرار می‌گیرد، در فصل تابستان پیش رو به اتمام خواهد رسید. از طرفی، الکساندر نوبل هم اخیراً عنوان کرده که فعلاً قصد بازگشت به مونیخ را ندارد.

طبق گزارش بیلد، سران بایرن مونیخ به اشتفان اورتگا علاقه‌مند هستند. برای اولین بار نیست که نام این دروازه‌بان بیست و نُه ساله پیرامون باشگاه بایرن مونیخ شنیده می‌شود. او در آوریل سال ۲۰۲۱ در مصاحبه با یک رسانه آلمانی در پاسخ به شایعات پیوستن به بایرن مونیخ چراغ سبز نشان داده و گفته بود: "اگر باشگاهی به بزرگی بایرن مونیخ یا رئال مادرید درب خانه من را بزنند، باید به آن توجه کنم!"

از آن‌جایی که قرارداد اورتگا در فصل تابستان پیش رو به اتمام می‌رسد، انجام این انتقال محتمل‌تر از قبل به نظر می‌رسد. طبق ادعای بیلد، باشگاه فعلی اورتگا، آرمینیا بیلفلد، پیشنهاد قراردادی چهار ساله با شرایطی بهتر به سنگربان آلمانی خود داده است و اورتگا حالا باید بین بیلفلد و بایرن مونیخ یکی را انتخاب کند.

اورتگا تقریباً یک سال پیش صادقانه در این باره گفت: "اگر به مونیخ می‌رفتم، فرصت کسب عناوین، بازی در لیگ قهرمانان اروپا و شاید حتی بازی در چند باشگاه جهانی را داشتم. در نهایت شما فقط یک بار فرصت دارید در حرفه خودتان فعالیت کنید."

این سنگربان ۱.۸۶ متری که سابقه بازی در تیم مونیخ ۱۸۶۰ را هم دارد، در دو فصل اخیر بوندسلیگا عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی ارائه داده است و از لحاظ آماری نیز جزو دروازه‌بانان برتر لیگ به شمار می‌رود.

9404