تقاضای بارسلونا از ستاره والنسیا: یک فصل دیگر منتظرمان باش!

تقاضای بارسلونا از ستاره والنسیا: یک فصل دیگر منتظرمان باش!

پایگاه خبری فوتبالی - طبق گزارشات و خبرهای منتشر شده توسط منابع خبری اسپانیایی، به نظر می‌رسد که مدافع کناری سمت چپ باشگاه والنسیا هدف اصلی مدیریت آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون در پنجره نقل و انتقالاتی اخیر بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روزنامه آ اس چاپ مادرید اسپانیا، مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا خوزه گایا، مدافع کناری سمت چپ تیم فوتبال والنسیا را به عنوان گزینه نقل و انتقالاتی و هدف اصلی خود برلی تقویت پست دفاع چپ بلوگرانا قرار داده بودند و انتظار داشتند که با توجه به وضعیت قرارداد این بازیکن با باشگاه والنسیا که تنها یک فصل از اعتبار آن باقی مانده است، مدیران و مقامات باشگاه والنسیای اسپانیا نیز خواهان فروش این بازیکن که مورد علاقه و نظر بارسلونایی‌هاست، به سران کاتالانی بوده باشند‌؛ اما مدیران و مقامات باشگاه والنسیا در ازای فروش خوزه گایا به باشگاه بارسلونا، از سران و مسئولان کاتالان‌ها پرداخت مبالغ هنگفتی پول و وجوه نقد بسیار زیاد جهت انجام این انتقال را درخواست کردند. به همین دلیل، مدیران باشگاه بارسلونا از خرید این بازیکن دفاعی سمت چپ حداقل برای پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو منصرف شده‌اند.

مقامات باشگاه بارسلونا به خوزه گایا گفته‌اند که یک فصل دیگر را هم در تیم والنسیا بماند و بعد از آن با اتمام زمان اعتبار قراردادش با باشگاه والنسیا، به صورت رایگان به نیوکمپ بیاید.

از طرف دیگر، منابع داخل باشگاه والنسیا چنین می‌گویند که این بازیکن برای امضای قرارداد جدید و به عبارت دیگر، جهت تمدید قرارداد با تیم والنسیا متقاعد و راضی شده است.

9404