واکنش مالدینی به تمایل کاتالان‌ها به جذب هافبک ساحل‌عاجی میلان

واکنش مالدینی به تمایل کاتالان‌ها به جذب هافبک ساحل‌عاجی میلان

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران و مسئولان باشگاه اسپانیایی آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون بابت خرید و در اختیار گرفتن بازیکن ملی‌پوش و اهل قاره آفریقای کنونی روسونری ایتالیا علاقه و تمایل زیادی نشان می‌دهند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه MilanEye، پائولو مالدینی، مدیر ورزشی و فنی باشگاه آث میلان ایتالیا که همچنان هم در بحث متقاعد کردن فرانک کسیه به ماندن در سن سیرو و تمدید قرارداد خود با روسونری ناکام و ناموفق باقی مانده است، در ارتباط با موضوع علاقه مقامات باشگاه بارسلونای اسپانیا به این هافبک ملی‌پوش ساحل عاجی و ابراز تمایل شدید آن‌ها برای به خدمت گرفتن این بازیکن خط میانی به خبرنگاران رسانه‌ها چنین می‌گوید: "علاقه بارسلونا به کسیه؟ این کاملاً طبیعی است زیرا قرارداد این بازیکن ساحل عاجی با ما به زودی به پایان می‌رسد و ما نیز به نمایندگی از سمت باشگاه میلان هنوز هیچ توافقی مبنی بر امضای قرارداد جدید با این بازیکن نداریم."

بر همین اساس و مطابق با شواهد و گزارش‌های منتشر شده تا به این لحظه، انتظار می‌رود که فرانک کسیه باید یکی از دو خرید نخست و نقل و انتقال تابستانی کاتالان‌ها در کنار به خدمت گرفتن آندریاس کریستنسن، مدافع مستحکم و بلندقامت تیم ملی فوتبال دانمارک و باشگاه چلسی انگلیس باشد.

اخبار و گزارش‌ها حکایت از آن دارد که مدیریت باشگاه بارسلونای اسپانیا سالیانه مبلغی معادل با رقمی در حدود ‌شش و نیم میلیون یورو به عنوان دستمزد و حقوق به فرانک کسیه ساحل عاجی پیشنهاد داده که مبلغ نسبتا سنگینی است. این هافبک اهل قاره آفریقا به عنوان بازیکن آزاد وارد ترکیب کاتالان‌ها می‌شود.

فرانک کسیه در رقابت‌های فصل جاری سری آ ایتالیا در بیست و شش مسابقه با پیراهن قرمز و مشکی رنگ باشگاه میلان در میدان مسابقات حاضر شده که در جریان این تعداد حضور، موفق شده که شش گل هم برای روسونری به ثمر برساند و همچنین توانسته تا یک پاس گل نیز برای هم تیمی های خود در باشگاه میلان ایتالیا ارسال کند و تا بدین لحظه، چنین آماری را در این باشگاه ایتالیایی از خود بر جای گذارد.

9404