کاتالان‌ها نگران از دست دادن مدافع دانمارکی/ ترس بارسلونا از هایجک مونیخی‌ها!

کاتالان‌ها نگران از دست دادن مدافع دانمارکی/ ترس بارسلونا از هایجک مونیخی‌ها!

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع ملی‌پوش و دانمارکی فعلی شیرهای آبی‌پوش لندنی به انتقال و حضور در جمع بازیکنان آبی و اناری پوش شهر بندری بارسلون و قرار گرفتن در میان شاگردان ژاوی هرناندز در نیوکمپ بسیار نزدیک است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا از مدت‌ها پیش با آندریاس کریستنسن، مدافع تیم ملی فوتبال دانمارک و بازیکن کنونی خط دفاعی باشگاه چلسی انگلستان برای انتقال به نیوکمپ و حضور در جمع نفرات کاتالان‌ها به توافق شفاهی رسیده بود اما با این اوصاف، مدیریت باشگاه بارسلونای اسپانیا می‌خواهد که این توافق شفاهی را به روی کاغذ بیاورد و به صورت کتبی نیز قید کند.

سران و مقامات باشگاه بارسلونای اسپانیا می‌ترسند که آندریاس کریستنسن با پیشنهاد وسوسه‌انگیز و سنگین مدیران و مسئولان باشگاه بایرن مونیخ آلمان اغوا و دو دل بشود و برای همین موضوع، متئو المانی به عنوان یکی از مدیران ارشد باشگاه کاتالانی به شهر لندن پایتخت کشور انگلستان سفر کرده است تا کار انتقال رایگان در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو را تمام و این خرید را نهایی کند.

از طرف دیگر، مدیریت باشگاه بارسلونا نمی‌داند که جنگ روسیه در اوکراین ممکن است چه اثرات و تغییراتی را در جهان فوتبال ایجاد کند و برای همین امر، می‌خواهد که تا فعلا همه چیز آرام است و مشکل خاصی وجود ندارد، این انتقال را نهایی و این قرارداد را رسمی کند.

مدیریت باشگاه چلسی انگلستان نیز به آندریاس کریستنسن دانمارکی پیشنهاد تمدید قرارداد فی مابین را ارائه داده بود اما مدافع ملی‌پوش دانمارکی تا به امروز که به این پیشنهاد سران آبی‌های لندنی جواب مشخصی ارائه نداده است.

9404