اینتر با تحقیر حریفش و درخشش ستاره آرژانتینی به صدر جدول رفت

اینتر با تحقیر حریفش و درخشش ستاره آرژانتینی به صدر جدول رفت

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر در یک دیدار خانگی مقابل سالرنیتانا با نتیجه پرگل پنج بر صفر به پیروزی رسید تا با یک امتیاز بیشتر به ناپولی و میلان به صدر جدول سری آ صعود کند. 

به گزارش فوتبالی، در آغاز هفته بیست و هشتم سری آ ایتالیا، دو تیم اینتر و سالرنیتانا از ساعت 23:15 به وقت تهران در استادیوم جوزپه مه‎آتزا مقابل هم صف آرایی کردند. 

در نیمه اول اینتر از همان ابتدا بازی را تهاجمی کرد. در ادامه سالرنیتانا خواست روی ضد حملات خطرناک ظاهر شود، اما اینتر در دقیقه 22 توسط لوتارو مارتینز با پاس گل نیکولو بارلا به گل اول رسید. در دقیقه 40 همکاری مارتینز با بارلا دوباره نتیجه داد تا اینتر در نیمه اول با پیروزی دو بر صفر به رختکن برود. 

ستاره مارتینز آرژانتینی در نیمه دوم نیز ادامه بود و او موفق شد در دقیقه 56 هت تریک به یادماندنی به نام خودش ثبت کند. نراتزوری پس از این 3 گل هم دست از حمله کردن نکشید و همچنان به فشار خود ادامه داد و در دقایق 64 و 69، ادین ژکو بوسنیایی دو گل دیگر برای میزبان به ثمر رساند تا این سیمونه اینزاگی و شاگردانش باشند که در این بازی به پیروزی مقتدرانه پنج بر صفر دست پیدا می‌کنند. 

4416