برنامه ویژه پیولی برای کسیه در بازی حساس با ناپولی/ استراتژی شجاعانه ولی نامطمئن!

برنامه ویژه پیولی برای کسیه در بازی حساس با ناپولی/ استراتژی شجاعانه ولی نامطمئن!

پایگاه خبری فوتبالی - استفانو پیولی هنوز به طور کامل آماده دست کشیدن از فرانک کسیه نمی‌باشد و قصد دارد تا یک بار دیگر در پستی غیر تخصصی در بازی حساس یکشنبه شب برابر ناپولی از این بازیکن ملی‌پوش ساحل عاجی استفاده کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت چاپ شهر میلان ایتالیا، استفانو پیولی، سرمربی روسونری قصد دارد تا به عنوان یک هافبک هجومی و بازی‌ساز از فرانک کسیه، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحل عاج و باشگاه قرمز و مشکی پوش شهر میلان به جای براهیم دیاز اسپانیایی که همچنان کم‌فروغ و ناآماده نشان داده است، استفاده کند. این حرکت استفانو پیولی در آخرین بازی سال 2021 میلادی برابر تیم امپولی به خوبی جواب داد اما در کسب پیروزی ماه گذشته در دربی دلامادونینای شهر میلان برابر رقیب همشهری خود یعنی اینتر، چندان مؤثر واقع نشد.

از طرف دیگر، راده کرونیچ نیز به جای براهیم دیاز در دربی دلامادونینا و میان‌هفته میلانی‌ها در چهارچوب رقابت‌های جام حذفی یا همان کوپا ایتالیا به میدان رفت که موفق به انجام موفقیت‌آمیز مأموریت مهم خود نشد. یک بازی بزرگ همانند تقابل با ناپولی صدرنشین، نیاز به اتخاذ تصمیمات شجاعانه و سرنوشت‌ساز و ریسک‌پذیر دارد.

بنابراین وظیفه اصلی فرانک کسیه در مسابقه حساس یکشنبه شب برابر ناپلی‌ها، مهار فابیان رویز می‌باشد که از اصلی‌ترین پیووت‌های لوچیانو اسپالتی در خط میانی محسوب می‌شود.

اسماعیل بن ناصر، هافبک تیم ملی فوتبال الجزایر و تیم میلان همراه با ساندرو تونالی، هافبک جوان و ایتالیایی روسونری به عنوان دو هافبک مرکزی میلانی‌ها، از ابتدا در ترکیب اصلی و در میانه میدان برای روسونری برابر پارتنوپی انجام وظیفه خواهند کرد.

9404