دستمزد کسیه در بارسلونا از مجموع حقوق گاوی، نیکو و پدری بالاتر می‌رود؟!

دستمزد کسیه در بارسلونا از مجموع حقوق گاوی، نیکو و پدری بالاتر می‌رود؟!

پایگاه خبری فوتبالی - مدیریت باشگاه آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون به صورت جدی علاقه‌مند به بازیکن ساحل عاجی روسونری بوده و این هافبک ملی‌پوش را برای حضور در جمع شاگردان ژاوی هرناندز می‌خواهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ماتئو مورتو، خبرنگار معتبر و سرشناس نشریات اروپایی و رسانه‌های اسپانیایی، مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا مایل هستند که به فرانک کسیه، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحل عاج و باشگاه آث میلان ایتالیا دستمزدی به مبلغ معادل با رقم سالانه شش میلیون یورو به علاوه پاداش‌ها و متغیرهای موجود در بندهای قرارداد فی مابین آتی را ارائه بدهد.

به این ترتیب و اگر بر اساس چنین توافقی، قرارداد امضا و این انتقال صورت گیرد، مبلغ دستمزد و حقوق فرانک کسیه در تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا از مجموع مبالغ دستمزدها و مزایای دریافتی سه هافبک جوان کاتالان‌ها به نام‌های پدری گونزالس، پابلو گاویرا ملقب به گاوی و نیکو گونزالس بیشتر خواهد بود.

مطابق با گزارش‌های Salary Spot، پدری گونزالس با دریافت حقوق و دستمزدی به مبلغ معادل با رقم 1.9 میلیون یورو در هر سال، بالاترین میزان درآمد و مزایای دریافتی را در میان جوانان باشگاه بارسلونا به خود اختصاص داده است؛ آن هم بعد از تمدید قرارداد در سال گذشته و امضای قرارداد جدید به این میزان از مبالغ دریافتی دست یافته است.

نیکو گونزالس با وجود صعود و راه‌یابی به تیم اصلی و حضور نسبتا دائمی، تنها مبلغی معادل با رقم ششصد هزار یورو در هر سال دستمزد و حقوق دریافت می‌کند.

پابلو گاویرا ملقب به گاوی نیز با دریافت حقوق و دستمزدی ناچیز به مبلغ معادل با رقم یکصد هزار یورو در هر سال، از این حیث کمترین میزان درآمد و مبلغ دریافتی را در میان این سه نفر جوان کاتالان‌ها به خود اختصاص داده است.

با این اوصاف، اگر قرارداد گاوی با کاتالان‌ها تمدید شده و این بازیکن جوان و ملی‌پوش اسپانیایی قرارداد جدیدی با مدیران باشگاه بارسلونا امضاء کند، ممکن است این میزان دریافتی و مبلغ حقوق و مزایای وی نیز دست‌خوش تغییرات افزايشی بشود.

بنابراین و بر اساس قراردادهای فعلی این بازیکنان با مقامات باشگاه بارسلونا، ترکیبی از دستمزد پدری گونزالس، گاوی و نیکو گونزالس مبلغی معادل با رقم 2.6 میلیون یورو در هر سال خواهد بود که باز هم حتی به حدود نیمی از دستمزد و حقوق پیشنهادی سران باشگاه کاتالونیایی برای به خدمت گرفتن فرانک کسیه ساحل عاجی نمی‌رسد.

9404