واکنش ستاره مصری لیورپول به قرار گرفتن در رده هفتم توپ طلا

واکنش ستاره مصری لیورپول به قرار گرفتن در رده هفتم توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح ستاره مصری لیورپول اعتراف کرد که پس از قرار گرفتن در رتبه هفتم جایزه توپ طلا، بسیار شوکه شده است. 

به گزارش فوتبالی، با وجود گذشت چند ماه از مراسم توپ طلا، هنوز ناراحتی و انتقادات زیادی نسبت به رده بندی این جایزه وجود دارد و حالا صلاح نیز به این جمع اضافه شده. وینگر مصری که توانست تیمش با تحت هدایت کارلوس کی‌روش تا فینال جام ملت‌های آفریقا ببرد و در این فصل، نمایش بسیار خوبی در لباس لیورپول داشته، در بین 5 نفر پایانی رده بندی فرانس فوتبال قرار نگرفت.

به نقل از سایت گل، این ستاره 30 ساله در گفت و گویی با DMC گفت: "رده هفتم توپ طلا؟ شوکه شدم، اما چیزی برای گفتن ندارم. هیچ کس در دنیا فکر نمی‌کرد که هفتم شوم، اما همینه که هست."

صلاح همچنین هیچ جایگاهی در ترکیب منتخب سال فیفا نیز داشت. ستاره سابق چلسی در این باره نیز افزود: "توهم توطئه ندارم، اما انتخاب غیرمنطقی بود و کشورهای بسیاری هستند که آشناییت زیادی با علم فوتبال ندارند. نمی‌دانم برچه اساس تصمیم گرفتند، اما فکر نمی‌کنم توطئه‌ای در کار بوده باشد. احساس نمی‌کنم که بین من و فیفا مشکل شخصی وجود داشته باشد، اما حقیقت این است که باید با این موضوع کنار بیاییم."

4416