قرعه‌کشی دور ششم اِف‌اِی‌کاپ؛ خبری از تقابل مدعیان در ١/۴ نهایی نیست!

قرعه‌کشی دور ششم اِف‌اِی‌کاپ؛ خبری از تقابل مدعیان در ١/۴ نهایی نیست!

پایگاه خبری فوتبالی - قرعه‌کشی دور ششم یا همان مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های فوتبال جزیره موسوم به ‌اِف‌اِی‌کاپ برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مرحله از مسابقات، حریفان خود را شناختند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، مسابقات دور ششم یا مرحله یک‌چهارم نهایی از رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور انگلستان که قدیمی‌ترین جام و تورنمنت فوتبالی در کل جهان می‌باشد و به 'اِف‌اِی‌کاپ' معروف است، قرعه‌کشی شد و تیم‌های شرکت‌کننده با رقبا و حریفان مستقیم خود در این مرحله از مسابقات آشنا شدند.

طبق این گزارش و بر همین اساس، قرعه‌کشی مرحله ششم مسابقات جام حذفی فوتبال انگلستان که معادل با مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها در فصل ٢٠٢٢-۲۰۲١ می‌باشد، به این ترتیب که در ادامه مشاهده می‌کنید، انجام گرفته است:

کریستال پالاساورتون

میدلزبورو - چلسی

ساوتهمپتون - منچستر سیتی

همچنین مسابقه میان تیم‌های ناتینگهام فارست و هادرزفیلد که از رقابت‌های مرحله قبلی این تورنمنت باقی مانده، به زودی برگزار خواهد شد و برنده مصاف این دو تیم در دور ششم یا همان مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات با شاگردان یورگن کلوپ در تیم ليورپول بازی خواهد کرد. 

لازم به ذکر است که تاریخ برگزاری بازی‌های دور ششم یا همان مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی جزیره یا اِف‌اِی‌کاپ انگلیس، در روزهای شنبه و یکشنبه، مورخ بیست و هشتم و بیست و نهم اسفند ماه سال جاری اعلام شده است.

به این ترتیب، مسابقه تیم‌های لیورپول و منچستر یونایتد از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جزیره که قرار بود در تاریخ بیست و نهم اسفند ماه سال جاری برگزار شود، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

9404