ابراهیموویچ بایرن‌مونیخی‌ها در رادار استعدادیاب‌های اتریشی

ابراهیموویچ بایرن‌مونیخی‌ها در رادار استعدادیاب‌های اتریشی

پایگاه خبری فوتبالی - سالزبورگی‌ها به آریون ابراهیموویچ علاقه‌مند هستند و در تلاش برای در اختیار گرفتن این بازیکن از باشگاه بایرن مونیخ آلمان می‌باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آلمانی اشپورت آینس، آریون ابراهیموویچ، بازیکن تیم فوتبال بایرن مونیخ مورد توجه چند باشگاه اروپایی و آلمانی دیگر قرار گرفته است. بنا بر ادعای خبرنگار نشریه آلمانی اشپورت آینس، مدیریت باشگاه سالزبورگ اتریش بیشترین تمایل را برای به خدمت گرفتن این هافبک جوان تیم بایرن مونیخ آلمان دارد و می‌خواهد این بازیکن باواریایی‌ها را به خدمت بگیرد.

البته خبرنگار نشریه آلمانی اشپورت آینس این گونه می‌نویسد که آریون ابراهیموویچ هیچ تمایلی به ترک باشگاه مونیخی ندارد و می‌خواهد برای مدت زمانی طولانی در تیم نخست شهر مونیخ بماند و بازی کند. به جز مقامات و مدیران باشگاه سالزبورگ اتریش، مسئولان و نمایندگان چند باشگاه دیگر آلمانی نیز عملکرد آریون ابراهیموویچ جوان را زیر نظر قرار داده‌اند. قرارداد آریون ابراهیموویچ جوان تا فصل تابستان سال ۲۰۲۴ میلادی با مقامات باواریایی‌ها اعتبار دارد و مدیریت باشگاه بایرن مونیخ نباید چندان هم نگران آینده این بازیکن جوان در تیم خود باشد.

لازم به ذکر است که دو باشگاه سالزبورگ اتریش و بایرن مونیخ آلمان هفته آینده و در جریان رقابت‌های دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در دیدار نخست این دو تیم که در چهارچوب مسابقه دور رفت از همین رقابت‌ها در فصل جاری برگزار شده بود، تلاش دو تیم اتریشی و آلمانی در پایان نود دقیقه جدال نفس‌گیر با نتیجه تساوی یک بر یک به اتمام رسیده بود.

9404