بارسلونا چه برنامه‌ای برای پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال دارد؟

بارسلونا چه برنامه‌ای برای پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز که از لحاظ تعداد جام به عنوان پر افتخار ترین بازیکن تاریخ فوتبال شناخته می شود، در اواسط این فصل به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا پیوسته است و از ژانویه فرصت و اجازه بازی کردن به دست آورده است و ژاوی هرناندز در بازی های مختلف از استفاده می کند.

به گزارش فوتبالی، قراردادی که دنی آلوز با بارسلونا بست، تا پایان این فصل اعتبار دارد و پس از آن این مدافع راست برزیلی تبدیل به بازیکن آزاد می شود و باید دید که چه تصمیمی برای آینده خود دارد. گفته می شود که دنی آلوز در تلاش است تا بتواند در رقابت های جام جهانی 2022 قطر حضور داشته باشد و به همین جهت می خواهد فوتبال خود را به طور حرفه ای در این سال ادامه دهد.

به گفته مارکا، بارسلونا به دنبال این است تا قرارداد دنی آلوز را برای فصل آینده هم تمدید کند و بدین ترتیب به نظر می رسد که دنی آلوز فصل آینده را هم در بارسلونا خواهد بود و برای یک فصل دیگر هم در جمع آبی و اناری ها توپ خواهد زد.

دنی آلوز در حال حاضر 38 ساله است و یکی از مسن ترین بازیکنان دنیای فوتبال به حساب می آید که در سطح اول در حال فعالیت است و باید دید که تا چه زمانی ادامه خواهد داد.

1470