دو مشتری اصلی وینگر بارسلونا کدام تیم‌ها بودند؟

دو مشتری اصلی وینگر بارسلونا کدام تیم‌ها بودند؟

پایگاه خبری فوتبالی - در ژانویه گذشته و پنجره نقل و انتقالاتی، حرف و حدیث های زیادی پیرامون جدایی عثمان دمبله از بارسلونا مطرح بود و حتی گفته می شد که این بازیکن ممکن است در ژانویه به فروش برسد چرا که بحث تمدید قرارداد او با بارسلونا به مشکل خورده بود.

به گزارش فوتبالی، قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا رو به اتمام است و خوان لاپورتا تلاش هایی برای تمدید قرارداد او داشته است اما هنوز اتفاقی در این زمینه رخ نداده است و احتمال جدایی عثمان دمبله وجود دارد.

به گفته فوت مرکاتو، پاریسن ژرمن و تاتنهام دو باشگاهی بودند که در ژانویه گذشته در تلاش برای به خدمت گرفتن و جذب عثمان دمبله بودند و پی اس جی برای جذب دمبله به این بازیکن نزدیک تر بوده است. پی اس جی حتی اگر بتواند امباپه را هم حفظ کند، باز هم به دنبال جذب عثمان دمبله خواهد بود چرا که پاریسی ها می توانند این وینگر را جایگزین آنخل دی ماریا کنند و خط حمله خود را بدین شکل تقویت نمایند.

در هر صورت باید دید که چه اتفاقی برای عثمان دمبله رخ خواهد داد و تصمیم او برای تابستان پیش رو چه خواهد بود. ژاوی در ابتدای ورود خود به بارسلونا روی دمبله حساب کرده بود اما مصدومیت های این بازیکن برای باشگاه آزار دهنده است.

1470