شایعه نقل‌وانتقالات؛ ایسکو پیشنهاد باشگاه رقیب را پذیرفته‌است

شایعه نقل‌وانتقالات؛ ایسکو پیشنهاد باشگاه رقیب را پذیرفته‌است

پایگاه خبری فوتبالی- به‌نظر می‌رسد که هافبک ملی‌پوش رئال مادرید در اندیشه همکاری مجدد با سرمربی سابق خود در تیم‌ملی اسپانیاست.

به گزارش فوتبالی، قرارداد فعلی ایسکو با کهکشانی‌ها در پایان فصل به پایان می رسد. با این حال، بعید است که باشگاه برای تمدید قرارداد با ملی‌پوش اسپانیایی خود اقدام کند.

به نقل از SPORT، ایسکو برای پیوستن به سویا با این باشگاه اسپانیایی به توافق رسیده‌است. بازیساز اسپانیایی در این فصل، در ترکیب رئال مادریدِ تحت هدایت آنچلوتی، یک بازیکن نیمکن‌نشین بوده‌است و در تنها 14 بازی با پیراهن این تیم در تمامی رقابت‌ها 2 گل به‌ثمر رسانده‌است.

این بازیکن 29 ساله افتخارات فوق العاده‌ای در سانتیاگو برنابئو کسب کرده‌است و در حال حاضر برای انتخاب باشگاه جدید خود گزینه های گزینه‌های متعددی دارد. با این حال، به نظر می رسد سویا برنده رقابت برای امضای قرارداد با او شده‌است. ایسکو مشتاق است تا این انتقال آزاد با موفقیت تکمیل شود تا بتواند با جولن لوپتگی، سرمربی سابق تیم‌ملی اسپانیا همکاری مجددی داشته‌باشد.

رئال مادرید درحال حاضر در صدر جدول لالیگا قرار دارد و سویا رقیب اصلی آن‌ها برای فتح لالیگاست، که با 6 امتیاز اختلاف از باشگاه مادریدی، در رده دوم جدول ایستاده است.

کارلو آنچلوتی در این فصل به‌ندرت ترکیب اصلی و مورد اعتماد خود را تغییر می‌دهد و همین موضوع باعث شده که ستاره‌هایی مثل ایسکو، هازارد و بیل جایی در برنامه‌های تاکتیکی او نداشته باشند.

9719