عکس؛ تیپ جالب مسی در ملاقات با پسر بکام

عکس؛ تیپ جالب مسی در ملاقات با پسر بکام

پایگاه خبری فوتبالی - رومئو بکام پسر اسطوره منچستریونایتد و رئال مادرید تصویری از خودش کنار لیونل مسی در اینستاگرام منتشر کرد که البته تیپ متفاوت لئو در این تصویر به شدت وایرال شده و در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

نیمار

به گزارش فوتبالی، رومئو 19 ساله که همچون پدرش فوتبال بازی می کند و در تیم اینترمیامی حضور دارد، به همراه والدینش به پاریس سفر کرده تا در "هفته مد پاریس" شرکت کند.، رویدادی که توجه افراد مشهور و ثروتمند از سرتاسر دنیا را جلب می کند.

رومئو فوتبالش را در تیم رزروهای اینتر میامی آغاز کرده و امیدوار است که هر چه سریع تر به رده بزرگسالان برسد. پسر بکام البته به جز مسی تصاویری از خودش کنار کیلیان امباپه و نیمار هم بازی کرده است. البته دیوید بکام در دوران بازی خود در پاریس و در تیم پی اس جی نیز بازی کرده است.

امباپه

گرمکن قرمز رنگی که مسی برای عکس گرفتن با رومئو به تن دارد خیلی سریع در شبکه های اجتماعی وایرال شده است چرا که طرحی از پلنگ هم در این گرمکن قرمز رنگ دیده می شود. لئو نتوانسته در اولین فصل حضورش در پی اس جی از نظر روزشی موفق باشد چرا که در لیگ فرانسه فقط دو گل زده اما امیدوار است که بتواند در تورنمنت های مختلف به خصوص لیگ قهرمانان اروپا موفقیت کسب کند.

4125