شایعه روز: سفر ژاوی به مونیخ برای خرید هالند

شایعه روز: سفر ژاوی به مونیخ برای خرید هالند

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه کاتالونیایی "اسپورتیو" مدعی شد که ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا به همراه جوردی کرویف مشاور  مدیر بارسلونا روز سه شنبه به مونیخ سفر کرده اند و با ارلینگ هالند مهاجم نروژی دیدار کرده اند.

به گزارش فوتبالی، این منبع مدعی است که هالند برای درمان مصدومیتش به مونیخ سفر کرده است که ژاوی و کرویف شخصا با او ملاقات کرده اند تا در مورد پروژه شان با او صحبت کنند. بارسلونا از نظر مالی توان رقابت با سایر رقبا نظیر منچسترسیتی و پاریسن ژرمن را برای خرید ارلینگ ندارند اما به گفته نشریه کاتالان، ژاوی سعی کرده که بنیان های پروژه خود به هالند را توضیح بدهد. البته مارکا این خبر را اساسا تکذیب کرده است و اعلام کرده است که چنین اتفاقی رخ نداده است و ژاوی سفری به آلمان نداشته است.

شایعات در مورد آینده هالند به شدت زیاد است. آس گزارش داده است که ارلینگ قرار است که در اواخر ماه مارس یعنی حدود چهار هفته دیگر با دورتموند جلسه بگذارد و تصمیم نهایی خود را بگیرد. به گفته این منبع، اولویت هالند این است که به رئال مادرید بپیوندد اما به این شرط که رئال انتقالش را همین حالا نهایی کند نه در سال 2023. 

4125