مهمان ناخوانده و یازده ساله جشن قهرمانی لیورپول که بود؟

مهمان ناخوانده و یازده ساله جشن قهرمانی لیورپول که بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - آلیسون دروازه بان لیورپول از یک نوجوان یازده ساله دعوت کرده بود تا یکشنبه شب کاپ قهرمانی لیورپول را بالای سر ببرد و حالا هویت این نوجوان فاش شده است.

به گزارش فوتبالی، اسکای اسپورت گزارش داده است که در شب نهمین قهرمانی لیورپول در جام اتحادیه با غلبه بر چلسی در ومبلی،  دوربین ها تصویر نوجوانی را شکار کردند که جام را بالای سر برد اما خیلی ها او را نمی شناختند.

این نوجوان "بیو براون" بازیکن آکادمی لیورپول بوده است که به صورت اتفاقی توسط آلیسون به جشن قهرمانی برده می شود. بیو در این باره گفت:" من چشمان مشکی دارم. توجه آلیسون به من جلب شد و از من در موردش پرسید.  توانستم با آلیسون صحبت کنم و به او گفتم:" یک بار فوتبال بازی می کردم، می خواستم هد بزنم و اشتباهی به جای توپ به سر یک بچه دیگر هد زدم!" بعد از آن آلیسون من را بلند کرد و به سمت تیم برد. راستش را بخواهید حس کردم که یکی از بازیکنان تیم هستم! کلوپ هم با من صحبت کرد و فن دایک و صلاح به من خندیدند و بعد همه به من دست دادند!"

بیو در پست دفاع میانی در آکادمی لیورپول بازی می کند و شاید روزی خودش در آینده بتواند با تیم سرخپوش قهرمان شود. وی در ادامه بیان کرد:" می خواستم به جام دست بزنم وببینم چه حسی دارد. جام واقعا سنگین بود. انگار که وزنه بلند کرده بودم!"

ترنس می گوید که در ابتدا متوجه نشده که پسرش از کنارش رفته و وقتی متوجه می شود، از او عکس می گیرد. قطعا این نوجوان یازده ساله این لحظه را تا همیشه به عنوان یکی از  بهترین لحظات زندگی خود در یاد خواهد داشت.

4125