پسر هافبک اسبق رئال مادرید در لیست تیم نوجوانان هلند

پسر هافبک اسبق رئال مادرید در لیست تیم نوجوانان هلند

پایگاه خبری فوتبالی - دیمین فن در فارت پسر رافائل برای اولین بار پیراهن یکی از تیم های ملی پایه هلند را به تن خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، پسر هافبک اسبق رئال مادرید و تاتنهام به همراه پدرش در دانمارک زندگی می کند و همین مسئله باعث شده بود که شانس زیادی برای حضور در تیم ملی هلند نداشته باشد چرا که از نگاه ها دور است اما با این وجود عملکرد خوبش باعث شد تا شانس حضور در تیم زیر 16 سال هلند را به دست بیاورد.

در حقیقت دیمین در لیست تیم زیر 16 سال هلند قرار گرفته که در آن جا با شکیل فن پرسی پسر رابین، مهاجم اسبق آرسنال هم تیمی خواهد بود. دیمین فن در فارت با حمایت پدرش به نظر می رسد که اینده درخشانی دارد که اخیرا در بازی دوستانه تیم بزرگسالان اسبیرگ در فوتبال دانمارک شرکت کرده است. در حقیقت رافائل فن در فارت در این تیم نقش کمک مربی را دارد.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا دیمین می تواند مسیر فوتبالی به خوبی پدرش داشته باشد. یا نه. رافائل فن در فارت 109 بازی در تیم ملی هلند داشت. نام پسرش هنوز پیرامون باشگاه های بزرگ اروپا قرار نگرفته اما امیدوار است که با درخشش در لیگ دانمارک بتواند آینده درخشانی را پیش روی خود داشته باشد.

فن در فارت در سال 2018 از فوتبال بازنشسته شد و البته مدتی در فوتبال اماتور در منطقه آندلوس نیز بازی کرد و در حال حاضر مربیگری را به عنوان دستیار در فوتبال دانمارک آغاز کرده است.

4125