بازیکن منفور مورینیو که مربی پرتغالی ناگهان شیفته‌اش شد!

بازیکن منفور مورینیو که مربی پرتغالی ناگهان شیفته‌اش شد!

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو و هنریخ مخیتاریان ستاره ارمنستانی در زمان حضور در یونایتد رابطه بسیار بدی با همدیگر داشتند.

به گزارش فوتبالی، زمانی که مورینیو هدایت رم را به عهده گرفت، به نظر می رسید که مخیتاریان به خاطر اختلافاتش با مورینیو از تیم خواهد رفت. در حقیقت مخیتاریان فصل گذشته در رم درخشید و همین مسئله باعث شد تا جالوروسی ها قراردادش را تمدید کنند .در فصل جاری نیز هنریخ یکی از بازیکنان کلیدی رم با هدایت مورینیو بوده است. حالا مربی پرتغالی از مدیران تیمش خواسته تا او را حفظ کنند و کوریره دلوا اسپورت گزارش داده است که جالوروسی ها در هفته های آینده پیشنهاد تمدید را به مخیتاریان خواهند داد.

ستاره ارمنستانی اخیرا از تیم ملی کشورش بازنشسته شده است و بدین ترتیب حواس پرتی کمتری خواهد داشت. این بازیکن در دو پنجره نقل و انتقالاتی اخیر پیشنهادهایی داشته است. شایعاتی در مورد حضورش در فوتبال روسیه نیز مطرح شده بود اما تحریم جهانی فوتبال روسیه باعث خواهد شد تا این اتفاق منتفی شود.

مخیتاریان در سالهای اخیر در فوتبال اروپا خوش درخشیده و حالا در لیگ ایتالیا نیز به آرامش رسیده است. وی در این فصل 25 بازی در سری آ داشته که با سه گل و پنج پاس گل نمایش خوبی داشته است.

4125