پسر مدافع اسبق بارسلونا در راه اینتر

پسر مدافع اسبق بارسلونا در راه اینتر

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس تورام مهاجم فرانسوی بروسیا مونشن گلادباخ که در تابستان قبلی مورد توجه اینتر بود، حالا دوباره مورد توجه نراتزوری ها قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، اینتر در تابستان قبلی پیشنهاد 20 میلیون یورو نقد به علاوه پنج میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد را به گلادباخ داد اما انتقال نهایی نشد و حالا توتواسپورت گزارش داده است که نراتزوری ها دوباره به سراغ وی خواهند رفت.

اینتر به دنبال تقویت خط حمله خود است و مهاجم فرانسوی و پسر لیلیان تورام مدافع اسبق بارسلونا و یوونتوس را گزینه مناسبی می دانند. مارکوس تورام مدتی مصدوم بود و بعد از آن نتوانسته بهترین عملکردش را داشته باشد و حالا اینتر امیدوار است که همین مسئله باعث کاهش قیمتش شود. گلادباخ برای فروش مارکوس تورام 45 میلیون یورو خواسته اما اینتر امیدوار است که این بازیکن را با مبلغ بسیار کمتری به خدمت بگیرد.

مارکوس تورام که تجربه حضور در تیم ملی فرانسه را هم دارد، در این فصل فقط 594 دقیقه در بوندسلیگا داشته که یک گل زده است. این بازیکن توان حضور در پست های مختلف هجومی را دارد هر چند که بهترین کیفیتش را در پست بال چپ ارائه می دهد. او می تواند در پست بال راست بازی کند و همچنین نقش مهاجم کاذب را داشته باشد.

4125