انتقاد خاکپور از عزیزی خادم؛ فقط تیم بزرگسالان برایش مهم بود

انتقاد خاکپور از عزیزی خادم؛ فقط تیم بزرگسالان برایش مهم بود

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع اسبق تیم ملی و سرمربی اسبق تیم امید، جدیدترین منتقد رئیس معزول‌شده فدراسیون فوتبال است.

به گزارش فوتبالی، قبل از اینکه مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی انتخاب شود، محمد خاکپور یکی از نفراتی بود که گویا فدراسیون فوتبال به دنبال انتخابش به عنوان سرپرست تیم ملی بود که خاکپور، حضور در تیم ملی را قبول نکرد.

مدافع اسبق تیم ملی که مصاحبه مفصلی با روزنامه ایران‌ورزشی داشته، در بخشی از این مصاحبه به جلسه‌اش با شهاب عزیزی خادم اشاره کرده و گفته است:" همان زمان که رئیس فدراسیون شد چند روز بعد با من جلسه گذاشت. ایشان در آن جلسه صحبت‌های زیادی داشتند اما من گفتم به نظرم شما دارید اشتباه می‌کنید. گفت چرا؟ گفتم چون شما دارید فقط به خودتان فکر می‌کنید. می‌گفت همه هدف من تیم ملی بزرگسالان است و می‌خواهم به جام جهانی برود و خودم بالای سر تیم باشم."

در آن جلسه، خاکپور توصیه‌هایی به رئیس وقت فدراسیون فوتبال داشت که مشخص است عزیزی خادم هیچ کدام از آن توصیه‌ها را جدی نگرفته. ادامه صحبتهای خاکپور را بخوانید:" من به ایشان گفتم رئیس فدراسیون باید آینده فوتبال را ببیند. باید زیرساخت‌ها را درست کند تا 10 سال دیگر فوتبال ما مثل ژاپن بدون هیچ دغدغه‌ای به جام جهانی برود و آنجا تازه بخواهد برای صعود و یقه تیم‌های بزرگ را گرفتن، برنامه‌ریزی کند. در غیر این صورت شاید مقطعی نتیجه بگیریم. تا فونداسیون فوتبال را درست نکنید که بتواند بازیکن پرورش بدهد، نمی‌شود کاری کرد. گفتم اگر آمدید به فوتبال کمک کنید، نباید به تیم ملی بزرگسالان فکر کنید. باید همه قدرت و پول و ارتباطات را روی تیم‌های نونهالان و نوجوانان بگذارید اما متأسفانه همه مدیران ما این میز را به چشم یک فرصت می‌بینند. این مشکل ما است."

1984