افشاگری‌ جنجالی کومان علیه لاپورتا: ژاوی را بی‌تجربه می‌دانست

افشاگری‌ جنجالی کومان علیه لاپورتا: ژاوی را بی‌تجربه می‌دانست

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان مربی هلندی که پس از کسب نتایج ضعیف در این فصل توسط بارسلونا اخراج شد و جای خود را به ژاوی هرناندز داد، با نشریات کشورش در مورد جدایی خود از بارسا صحبت کرد. 

به گزارش فوتبالی، صحبت های کومان از نظرتان می گذرد:

بازگشت به نیوکمپ:"مدتی من را در نیوکمپ نخواهید دید. فعلا نمی توانم به آن جا برگردم به خصوص تا وقتی که این مدیر (لاپورتا) در آن جا حضور دارد."

ژاوی:" به من به اندازه ای که به مربی جدید یعنی ژاوی فرصت دادند، فرصتی داده نشد. هنوز برایم دردناک است. مصدومان زیادی داشتیم. حالا پدری برگشته و روی فرم است، همین طور دمبله..."

رفتن مسی:" لئو جدا شد چرا که برخی مدیران بارسلونا به بازیکنان فشار می آوردند تا دستمزدهایشان را کم کنند. اما کمی بعد از رفتن مسی برای خرید یک بازیکن (فران تورس) 55 میلیون یورو پرداختند... پس باید از خودت بپرسی که چه اتفاقی رخ داده است؟ چرا مسی مجبور شد که جدا شود؟"

صبر نداشتن:" هر مربی به زمان و صبر از جانب مدیران نیاز دارد. من هم دوست داشتم خریدهای کنونی را داشته باشم اما برای باشگاه خوشحالم و شرایط برایشان بهتر شده است. خوشایند است که ببینم دی یونگ دوباره فوتبال خوبی ارائه می دهد."

انتقادها از لاپورتا:" من مربی لاپورتا نبودم. از اولین لحظه این حس را داشتم. بعد از انتخابات رابطه خوبی نداشتیم. خبری از حمایت نبود. برایم پول مهم نبود. انگیزه زیادی داشتم تا به عنوان سرمربی بارسلونا موفق شوم و همه تلاشم را کردم اما فهمیدم که لاپورتا می خواهد من را اخراج کند چون توسط او انتخاب نشده بودم. لاپورتا هزار بار به من گفت که ژاوی مربی مورد نظرش نیست چون بی تجربه است."

4125