اتلتیکومادرید و سه باشگاه لیگ برتری مشتریان هافبک پاریسن ژرمن

اتلتیکومادرید و سه باشگاه لیگ برتری مشتریان هافبک پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی- اتلتیکو مادرید در نقل و انتقالات تابستانی برای خرید جورجینیو واینالدوم، باید با باشگاه‌های نیوکاسل، استون‌ویلا و وستهام یونایتد رقابت کند.

به گزارش فوتبالی، جورجینیو واینالدوم در تابستان گذشته یکی از چند ستاره‌ای بود که با انتقال آزادی راهی تیم پاریسی شدند.  با این حال بنظر می‌رسد که آن‌ها برای ملی پوش هلندی خود ،که از زمان ورودش به پارک‌دو‌پرنس برای ورود به ترکیب اصلی دچار مشکل بوده‌است، برنامه‌ریزی مناسبی نداشتند.

به نقل از AS، در صورت جدایی این بازیکن 31 ساله  پاریسن ژرمن در پایان فصل، تعدادی از تیم‌ها به دنبال خرید او هستند. از جمله علاقه‌مندان او می‌توان به اتلتیکو مادرید، وستهام‌یونایتد، نیوکاسل‌یونایتد و استون‌ویلا اشاره کرد.

بخشی از مشکلات واینالدوم در پایتخت فرانسه، می‌تواند به دلیل سیستم 1-3-2-4 آن‌ها باشد، که با سیستم 3-3-4 ای که اغلب در لیورپول مورد استفاده قرار می‌گرفت تفاوت دارد.

برای اتلتیکو مادرید، واینالدوم می‌تواند بازیکنی باشد که فقدان بازیکن در خط میانی آن‌ها را جبران می‌کند. روخی‌بلانکوس در تابستان اخیر رودریگو دِ پُل، ملی‌پوش 27 ساله آرژانتینی و بازیکن سابق اودینیزه، را به‌خدمت گرفت اما این بازی هنوز موفق به هماهنگی خود در لالیگا نشده‌است. دِ پُل تا اینجای فصل تنها در 15 بازی لالیگا از ابتدا در ترکیب اتلتیکو حضور داشته‌است.

خط میانی اتلتی با جدایی قرضی سائول همراه بود، که در پیروزی شب گذشته چلسی در جام حذفی مقابل لوتون تاون، گلزنی کرد. هکتور هررا نیز، در پایان فصل راهی تیم هیوستون دینامو در لیگ MLS خواهد شد.

9719