علی شجاعی در ترکیب اصلی پرسپولیس؟

علی شجاعی در ترکیب اصلی پرسپولیس؟

پایگاه خبری فوتبالی- با توجه به ارائه کیفیت بالای شجاعی مقابل مس و محرومیت آقایی، این بازیکن احتمالا به ترکیب اصلی می‌‌رسد.

به گزارش فوتبالی، این فصل برای علی شجاعی بسیار سرنوشت‌ساز بود. بازیکنی که از ابتدای پیوستنش به پرسپولیس به‌عنوان یار تعویضی از او استفاده می‌شد اما بین هواداران پرسپولیس با توجه به گل کردن پنالتی آخر در نیمه نهایی آسیا مقابل النصر و بازی‌های کم نقصش به‌عنوان بازیکن تعویضی از محبوبیت خوبی برخوردار شد.

شجاعی فصل را با مصدومیت شروع و هفته‌های زیادی را صرف طی کردن دوران نقاهت خود کرد. او با این وضعیت هم دست از تلاش برنداشت و آمار بازی‌های خود در این فصل را افزایش داد. نقطعه عطف تصمیمات یحیی مقابل مس به بازی فرستادن شجاعی به جای سرلک در نیمه اول بود؛ تصمیمی که در ابتدا عجیب به نظر می‌رسید اما میل هجومی سرخ‌ها را تا حد خوبی افزایش داد.

  

علی شجاعی یکی از بهترین‌های پرسپولیس مقابل مس بود و یک پاس گل جذاب رو به عقب هم به مهدی عبدی داد. این بازیکن مقابل مس در پست وینگر بازی کرد اما با توجه به محرومیت سعید آقایی احتمالا او در سمت چپ خط دفاعی مقابل صنعت نفت نقش آفرینی خواهد کرد.

10 بازی باقی‌مانده لیگ برای شجاعی اهمیت زیادی دارد چرا که او با پایان فصل سهمیه بزرگسال محسوب می‌شود و باید به‌حدی خوب باشد که یحیی یک سهمیه تیمش را به او اختصاص دهد.

۴۱۵۴