ده نایب رییس اول در تشکیلات خیالی فدراسیون فوتبال!

ده نایب رییس اول در تشکیلات خیالی فدراسیون فوتبال!

پایگاه خبری فوتبالی - با گذشت دو روز از برپایی جلسه هم اندیشی اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با روسای هیات های استانی، حقایقی از پشت پرده تنش در این نشست روشن شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از طرفداری، شایعه ملاقات خصوصی جمعی از روسای هیات های استانی با رییس معزول فدراسیون فوتبال به گوش می رسد.

در جریان نشست هم اندیشی اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با روسای هیات‌های استانی اتفاق عجیبی رخ داد و برخی روسای هیات ها در حمایت از شهاب عزیزی خادم، موضع تندی علیه اعضای هیات رئیسه گرفتند و در حالی که اساسنامه به صراحت اشاره کرده هیات رئیسه این حق را دارد رئیس فدراسیون را به شکل موقت عزل کند، مدعی شدند اعضای هیات رئیسه حق نداشتند بدون اجازه آنها چنین تصمیمی بگیرند!

حتی وقتی اعضای هیات رئیسه بند قانونی اساسنامه را به این عده نشان دادند باز هم آنها شروع به داد و فریاد کردند و مدعی شدند مجمع با نظر هیات رئیسه مخالف است، آن هم در حالی که بسیاری از روسای هیات ها که در جلسه حضور داشتند نظر آنها را تایید نمی کردند و این عده حتی در جمع روسای هیات های استانی هم در اقلیت کامل بودند.

حالا با گذشت دو روز از برگزاری این نشست، یکی از روسای هیات‌های استانی می گوید دلیل تنش به وجود آمده در جلسه روز دوشنبه، شب نشینی یکشنبه چند رئیس هیات با شهاب عزیزی خادم بوده است.

پیش از این شایعه شده بود یکی از دو نایب رئیس غیر‌قانونی فدراسیون فوتبال با چند رئیس هیات به صورت تلفنی صحبت کرده و از آنها خواسته یا در جلسه هم اندیشی با روسای هیات‌ها شرکت نکنند و یا اگر قصد شرکت دارند حتماً در جلسه بگویند با تصمیم آنها مخالف هستند اما حالا یکی از روسای هیات‌های استانی ادعا می‌کند موضوع فراتر از مذاکره تلفنی بوده و چند رئیس هیات ملاقات حضوری با رئیس معزول فدراسیون فوتبال داشتند.

جالب اینجاست که نزدیکان آن رئیس هیاتی که در جلسه روز دوشنبه بیش از دیگران خودش را به آب و آتش می زد، به نقل از او گفته اند رئیس معزول فدراسیون فوتبال قول نایب رئیسی اول فدراسیون را به این شخص داده است!

یکی از روسای هیات های استانی که حامی اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است، می گوید:

رئیس معزول فدراسیون و نایب‌رئیس غیر قانونی او تا به حال به حداقل ۵ یا ۶ رییس هیات استانی قول نایب رئیسی اول فدراسیون را داده‌اند و به هرکس که می رسند به او وعده می‌دهند اگر آنها در فدراسیون بمانند و از مجمع رای اعتماد مجدد بگیرند، او را به عضویت هیات رئیسه فدراسیون در می آورند! معلوم نیست قرار است فدراسیون فوتبال در آینده، نزدیک به  ۱۰ نایب‌رئیس اول و بیش از ۲۰ عضو هیات رئیسه داشته باشد یا دوستان برای برگشتن به مناصبی که از دستشان رفته، وعده‌ های خیالی می دهند؟

به هر حال همین وعده خیالی نایب رئیسی اول فدراسیون فوتبال چنان اثرگذار بود که یکی از روسای هیات های استانی جلسه دوشنبه را به سمت تنش برد و از رئیس معزول فدراسیون دفاع جانانه‌ای کرد. البته سایر حاضرین با حرف های او موافق نبودند و پس از حرفهای اعضای هیات رئیسه فدراسیون، اکثریت حاضرین قانع شدند و پذیرفتند با توجه به خطاهای رییس معزول فدراسیون فوتبال، تصمیم اعضای هیات رییسه و عزل شهاب عزیزی خادم به نفع فوتبال ایران بوده و اکثریت قریب به اتفاق اعضای مجمع از این تصمیم حمایت خواهند کرد.

1470