درگیری تکراری دبیرکل فدراسیون فوتبال با کارمندان

درگیری تکراری دبیرکل فدراسیون فوتبال با کارمندان

پایگاه خبری فوتبالی - شاهدان عینی می گویند حسن کامرانی فر این بار یکی دیگر از کارمندان فدراسیون فوتبال را ممنوع الورود کرده بود!

به گزارش فوتبالی و به نقل از طرفداری، حسن کامرانی‌فر که هفته گذشته اعلام کرده بود یکی از کارمندان قدیمی فدراسیون فوتبال ممنوع الورود است و با همین دستور، جنجال‌ساز شده بود، این بار مانع ورود یکی دیگر از کارمندان قدیمی فدراسیون به ساختمان سئول شد!

در ساختمان فدراسیون فوتبال یک درگیری لفظی رخ داد که اگر دخالت به موقع حاضرین نبود، می توانست به یک زد و خورد تبدیل شود. به گفته شاهدان عینی یکی از کارمندان قدیمی فدراسیون فوتبال که اخیراً به کمپ تیم ملی منتقل شده قصد ورود به ساختمان فدراسیون فوتبال را داشت که جلوی در ورودی از حضور او در فدراسیون ممانعت کردند. پیگیری این کارمند نشان داد حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال او را به ساختمان ممنوع الورود کرده است. همین مساله باعث شد میان این کارمند قدیمی و دبیرکل درگیری لفظی ایجاد شود. کارمندان حراست با حضور به موقع خود به این درگیری پایان دادند اما جالب اینجا بود که حسن کامرانی‌فر نه به این شخص اجازه ورود به ساختمان می‌داد و نه حاضر بود نامه انتقال او به کمپ تیم‌های ملی را به صورت رسمی و فیزیکی در اختیارش بگذارد.

هفته گذشته نیز کامرانی‌فر برای یک روز از ورود یکی دیگر از کارمندان قدیمی فدراسیون به ساختمان سئول ممانعت به عمل آورده بود که این اقدام او نیز جنجال‌ساز شد. ماجراهای ممنوع الورود شدن کارمندان فدراسیون دو روایت دارد؛ از یک طرف آنها که هنوز با شهاب عزیزی خادم رئیس معزول فدراسیون فوتبال در ارتباط هستند و اخبار روزانه فدراسیون را در اختیارش می گذارند، مدعی هستند این کارمندان خبرچینی می‌کنند و به رسانه‌ها خبر می‌دهند و به همین دلیل نباید در مقر فدراسیون حاضر شوند و بهتر است آنها را به کمپ تیم ملی و مرکز ملی فوتبال منتقل کنند تا از مقر فدراسیون دور باشند اما گروه مقابل معتقدند کسانی که کپی نامه های هر روز فدراسیون را در اختیار شهاب عزیزی خادم و حمیدرضا مهرعلی می گذارند، می خواهند کارمندان قدیمی فدراسیون در ساختمان سئول حضور نداشته باشند تا کسی از کار آنها سر در نیاورد. معلوم نیست این بازی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

1470