ستاره MMA فاش کرد؛ هوادار متعصب منچستریونایتد خریدار جدید چلسی

ستاره MMA فاش کرد؛ هوادار متعصب منچستریونایتد خریدار جدید چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- کانر مک‌گرگور فاش کرد که قصد دارد مالکیت باشگاه چلسی را به قیمت 3 میلیارد پوند از رومن آبراموویچ خریداری کند.

به گزارش فوتبالی، واگذاری مالکیت باشگاه چلسی به بنیاد خیریه این باشگاه و ابهام در مورد سرنوشت آبی‌های لندن، حالا نام رزمی‌کار ایرلندی  فعال در رشته هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) را به عنوان یکی از نامزدهای خریداری این باشگاه بر سر زبان‌ها انداخته است.

آبراموویچِ روس در سال 2003 چلسی را خرید، اما اخیرا فعالیت‌های او به دلیل ارتباطش با دولت روسیه که اوکراین را مورد تهاجم قرار داده‌است، مورد بررسی دقیق قرار گرفته‌است. در واکنش به این مسائل، آبراموویچ شنبه شب بیانیه ای منتشر کرد. بیانیه آبراموویچ درباره واگذاری سرپرستی باشگاه به متولیان بنیاد خیریه باشگاه را می‌تواند از اینجا بخوانید.

با این حال، متولیان بنیاد خیریه درخواست آبراموویچ را نپذیرفته و موضوع را به کمیسیون خیریه بریتانیا واگذار کرده اند. اکنون آبراموویچ باید راه‌ چاره دیگری پیدا کند و شاید کانر مک‌گرگور یکی از راه‌حل های مالک روس چلسی باشد.

چرا مک‌گرگور ممکن است خریدار چلسی باشد؟

مک گرگور امروز از تمایل خود برای خرید باشگاه چلسی پرده برداشت و در توییتی نوشت: "می‌خواهم این موضوع را پیگیری کنم."

او در این توییت یک اسکرین‌شات نیز از مکالمه خود در واتس‌اَپ را منتشر کرد که در آن قیمت فروش باشگاه چلسی ۳ میلیارد پوند اعلام شده‌است.

مک‌گرگور هوادار فوتبال است. علیرغم اینکه تیم محبوب او منچستریونایتد است، اما به‌عنوان کسی که به فوتبال علاقه دارد می‌تواند تبدیل به سهامدار باشگاه چلسی در یک کنسرسیوم شود.


آیا مک‌گرگور توانایی خرید باشگاه چلسی را دارد؟

مک گرگور در سال 2021 توسط نشریه فوربِس به‌عنوان پردرآمدترین ورزشکار جهان شناخته شد، اما انتظار نمی‌رود که دارایی خالص او نزدیک به قیمت درخواستی 3 میلیارد پوندی باشد.

اگر او بخواهد به‌طور جدی به‌دنبال خرید باشگاه چلسی برود، طبیعتا باید به‌عنوان بخشی از یک کنسرسیوم این اقدام را انجام دهد.

9719