واکنش توخل به حواشی آبراموویچ و فروش چلسی

واکنش توخل به حواشی آبراموویچ و فروش چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی اعتراف کرد که حواشی اخیر مربوط به رومن آبراموویچ باعث حواس پرتی آن‌ها شده و امیدوار است که هرچه زودتر مسائل حل شود. 

به گزارش فوتبالی، به دنبال اتفاقات و وقایع روزهای گذشته بین روسیه و اوکراین، رومن آبراموویچ مالک متمول روس چلسی اعلام کرد که قصد فروش این باشگاه را دارد. رسانه‌های بریتانیایی مدعی هستند که او قصد دارد این باشگاه را به مبلغ دو میلیارد پوند به فروش برساند. 

به نقل از سایت گل، این حواشی اخیر باعث شده تا توماس توخل تحت فشار رسانه‌ها برای پرسش و پاسخ‌های طولانی قرار بگیرد تا جایی که در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی مقابل لوتون در جام حذفی، این سرمربی آلمانی از خبرنگاران خواست تا از پرسیدن سوال مربوط به جنک اوکراین و روسیه دست بردارند. 

حالا او پس از پیروزی 3-2 مقابل لوتون به خبرنگاران گفت: "فروش چلسی؟ من این خبر را کمی زودتر از شما متوجه شدم، اما باز هم به زمان شروع بازی خیلی نزدیک بود. ما هر روز شایعات زیادی می‌شنویم و زمانی که جلسه تیمی داشتیم، راجع به آن حرف زدیم. خبر بزرگی بود و باید صبر کنیم و امیدوار باشیم تا بهترین اتفاق برای باشگاه بیافتد. ما در جزیره دور افتاده زندگی نمی‌کنیم، بلکه تلویزیون داریم و به اینترنت متصل هستیم. قطعا این اخبار روی روند تیم تاثیر گذاشته است."

4416