صعود لیورپول به جمع 8 تیم برتر با درخشش مرد ژاپنی

صعود لیورپول به جمع 8 تیم برتر با درخشش مرد ژاپنی

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول در دیدار خانگی مقابل نوریچ سیتی با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید تا جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلستان را به دست بیاورد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه مرحله یک هشتم نهایی اف ای کاپ انگلستان، تیم‌های لیورپول و نوریچ سیتی از ساعت 23:45 به وقت تهران در استادیوم آنفیلد مقابل هم صف آرایی کردند. برای این بازی یورگن کلوپ تصمیم گرفت تا بیشتر از بازیکنان ذخیره‌اش استفاده کند تا فرصت مناسبی نیز برای آن‌ها مهیا شود.

در نیمه اول، لیورپول با اقتدار تیم برتر میدان بود. شاگردان کلوپ از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کردند و اصلا فرصت حمله کردن به نوریچی‌ها را ندادند. در دقیقه 27، تاکومی مینامینو با پاس گل دیووک اوریگی موفق شد قفل دروازه تیم کرول را باز کند و در دقیقه 39 باز هم مینامینو گلزنی کرد تا لیورپول در نیمه اول با حساب دو بر صفر پیروز شد. 

در نیمه دوم نیز لیورپول مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت، اما تیم مهمان نیز از لاک دفاعی خارج شده بود و در دقیقه 76 لوکاس روپ یکی از گل‌های خورده را برای نوریچ جبران کرد. در ادامه مهمان موفق نشد تا گل تساوی را به ثمر برساند و این بازی با پیروزی دو بر یک لیورپول به پایان رسید. 

4416