ده نکته از بازی تراکتور – سپاهان/ تیر دروازه‌ای که یار دوازدهم تراکتور شد

ده نکته از بازی تراکتور – سپاهان/ تیر دروازه‌ای که یار دوازدهم تراکتور شد

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان و تراکتور در هفته بیستم لیگ برتر به تساوی دو بر دو رسیدند.

به گزارش فوتبالی، ده نکته را پیرامون این بازی مرور می کنیم.

یک: در روزی که دو تیم یک هفته بدون سرمربی بودند، شاهد یک بازی پر گل و زیبا بودیم که اگر تیر دروازه در دقیقه ٩۶ با تراکتور یار نبود بازی برنده هم داشت.

دو:محرم دو بار استعفا داد، ساکت دو بار وتو کرد، این وسط هم مرزبان آچمز شد.

سه: پیمان بابایی و امید نور افکن نیمه اول دوگل اروپایی زدند  تا همچنان از خوبهای لیگ باشند.

چهار: زمین بنیان دیزل که یکی از بهترین چمن های لیگ را داشت، هم زرد شده بود، هم چاله چوله داشت و هم طرح چمنش مثل نوار قلب بود، چرا ما در ایران نمی توانیم از چمن خوب مراقبت کنیم؟

پنج: شنبه شب ظاهرا میثاقی نمی دانست که امسال سهمیه لیگ قهرمانان نداریم، روز بازی هم گزارشگر بازی تراکتور – سپاهان از همه جا بی خبر! چه خبر است در صدا و سیما؟ البته در نهایت هیئت رییسه فدراسیون در این زمینه تصمیم می گیرد! 

 شش: ساکت و هیات مدیره سپاهان نشان دادند که پای محرم ایستاده اند، هوادار سپاهان هم باید صبر و ثبات را تمرین کند و فراموش نکنند در همین لیگ امیر قلعه نویی بعد از سه سال به اهدافش رسید. فرهاد مجیدی بعد از دو نیم فصل و چند بازی پس از اخراج شفر در حال نتیجه گرفتن است (البته اگر بگیرد) و برانکو با ثبات و صبر سال اول حضورش بود که توانست اسکلت پرسپولیس را ترمیم کند، محرم هم البته باید مهره های اطرافش را بهتر بچیند.

هفت: ایضا نکته بالا برای تراکتور هم باید  کپی پیست شود. سرمربی جدید تراکتور هم به آرامش و زمان، برای ساخت مجدد تراکتور نیاز دارد.

هشت: طبق رسم جدید لیگ برتر تراکتور می تواند از سپاهان شکایت کند که فردین مترجم سپاهان را به دلیل شباهت آرایش سرش با مرزبان اشتباه گرفتند و تمرکزشان را از دست دادند و بازی باید سه هیچ شود!

نه: سپاهان برای بیستمین هفته متمادی بیشترین مالکیت توپ را داشت و طبق اکثر هفته های گذشته صاحب بیشترین موقعیت و شوت در چهارچوب  بود اما باید به این نکته توجه کند که سپاهان یکی از بدترین خطوط حمله از نظر آمار را دارد و ساختار دفاعی و نفرات این خط نیاز به تحول اساسی دارند تا در آسیا فاجعه رخ ندهد.

ده: لیگ ما سخت به تماشاگر و وی ای آر نیازمند است، اکثر رشته های ورزشی سالنی دارد با حداکثر ظرفیت تماشاگران برگزار می شود، سینماها باز است ، مسافرت ها هم سر جایش و ترمینال ها شلوغ  و امیکرون هم در حال جولان! فوتبال در فضای باز است و ویروس ها در فضالی ، چرا نباید در بازی تراکتور با سپاهان، هوادار تراکتور به کمک تیمش می آمد؟ از چه ماجرایی می ترسید که تماشاگران را راه نمی دهید؟

پیمان خنافری/ پایگاه خبری فوتبالی

4242