اتفاق تلخ برای حسینی در شب صعود

اتفاق تلخ برای حسینی در شب صعود

پایگاه خبری فوتبالی - ملی‌پوش ایرانی کایسری اسپور در جریان برتری این تیم مقابل بشیکتاش با مصدومیت مواجه شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال کایسری اسپور در حالی که مثل همیشه سید مجید حسینی را به‌عنوان مدافع میانی در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه وودافون پارک مسابقه مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی ترکیه را مقابل بشیکتاش برگزار کرد.

در شرایطی که کایسری اسپور به گل زودهنگام در دقیقه ۶ رسیده و بازی را در دست داشت، مدافع ایرانی این تیم در همان نیمه اول با آسیب دیدگی مواجه شد و نتوانست تیمش را تا پایان مسابقه همراهی کند.

سید مجید حسینی که در سه مسابقه قبلی در ترکیب کایسری اسپور بود، امشب هم در خط دفاعی تیمش برابر بشیکتاش به میدان رفت ولی بخاطر مصدومیت که به نظر می‌رسید از ناحیه کشاله باشد، در دقیقه ۳۳ تعویض شد.

بشیکتاش قبل از پایان نیمه اول گل تساوی را مقابل یاران حسینی زد، اما کایسری اسپور در دقیقه ۶۵ توسط میگوئل کاردوسو گل دوم را زد و توانست در این مسابقه به پیروزی دست پیدا کند.

تیم فوتبال کایسری اسپور که در تقابل سوپر لیگ ترکیه برابر بشیکتاش با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورده بود، امشب توانست در جام حذفی آن باخت را جبران کند و به برتری ۲ بر یک برسد تا به نیمه نهایی ترکیش کاپ راه یابد.

باشگاه کایسری اسپور پس از صعود مقابل بشیکتاش، هنوز واکنشی به مصدومیت حسینی نشان نداده، اما آنطور که برخی منابع خبری در ترکیه عنوان کرده‌اند، بعید است مصدومیت مدافع تیم ملی ایران جدی باشد.

1470