رنجبری در گفت‌و‌گو با فوتبالی: حسینی به خاطر فیرپلی تشویقم کرد

رنجبری در گفت‌و‌گو با فوتبالی: حسینی به خاطر فیرپلی تشویقم کرد

پایگاه خبری فوتبالی- پیمان رنجبری مهاجم بلند قامت خودروسازان می گوید واکنش اهالی فوتبال به صحنه ای که توپ را باوجود داشتن موقعیت گل به بیرون زد مثبت بوده و حتی سرمربی خودشان نیز وی را تشویق کرده است.

به گزارش فوتبالی، پیمان رنجبری مهاجم پیکانی ها در رابطه با بازی این هفته تیمش با فجرسپاسی که با تساوی به پایان رسید به خبرنگار فوتبالی: در رابطه با این بازی که اصلا نمی شود فنی صحبت کرد. زمین شیراز اصلا اجازه بازی به هیچ کدام از دو تیم نمی داد و هر دو تیم دنبال تک موقعیت ها بودند. زمان خوبی به گل رسیدیم ولی متاسفانه نتوانستیم محافظت کنیم.

رنجبری به خاطر فیرپلی جالب توجهش هنگامی که موقعیت بسیار مناسبی برای گلزنی داشت این هفته بسیار موردتوجه قرار گرفت، وی در این رابطه توضیح داد: در کورسی که با بازیکن حریف داشتم، او مصدوم شد و احساسی به من گفت که باید توپ را بیرون بزنم و دور از جوانمردی است که گل بزنم یا موقعیت تک به تک ایجاد کنم. حسی به من گفت که باید این کار را انجام دهم و بیرون بزنم. واکنش هم بازیان خودم، سرمربی خودمان و حتی سرمربی و بازیکنان تیم فجر و تماشاگران هم بسیار خوب بود و همه گفتند که کار خیلی خوبی کردی و تشویقم کردند.

مهاجم بلند قامت پیکان راجع به نتایج خوب این فصل تیمش نیز گفت: پیکان تیم خیلی جوانی است و آقای حسینی خودشان این تیم را جمع کردند و به اینجا رساندند. بازیکنان گمنامی داشتیم که همگی بازی‌ کردند و ما هم تمام تلاشمان را می کنیم که سهمیه آسیا را بگیریم و دور از دسترس هم نیست و با جند بازی خوب انشاا... که بتوانیم این کار را انجام دهیم.

وی در پایان در رابطه با بازی آینده تیمش در دستگردی و طلسم این زمین برای پیکانی ها نیز عنوان کرد: طلسم بازی های دستگردی به نظر خودم تمرین نکردنمان در این زمین است. ما فقط در این زمین بازی می کنیم و هیچ شناختی از آن نداریم و امیدوارم این مسئله حل شود و ما لاقل بتوانیم قبل هر بازی یک جلسه تمرینی در آن برگزار کنیم.

1470