غیبت ریکانی مشکل بزرگ صنعت نفت مقابل سرخپوشان پایتخت

غیبت ریکانی مشکل بزرگ صنعت نفت مقابل سرخپوشان پایتخت

پایگاه خبری فوتبالی- در ثانیه‌های پایانی مصاف با گل‌گهر سیرجان، علیرضا منصوریان بهترین بازیکن تیمش را به دلیل خطای عمد روی سعید صادقی از دست داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، اگرچه سرمربی صنعت نفت آبادان در کنفرانس خبری پس از مصاف با گل‌گهر در سیرجان از بازیکنان تیمش راضی بود، اما آنها در حالی که با گل طالب ریکانی از میزبان پیش افتاده بودند، در روزی که سعید صادقی ستاره بازی بود، با دو گل این بازیکن بازی را واگذار کردند و در ثانیه‌های پایانی هم با کارت قرمزی که طالب ریکانی دریافت کرد، موثرترین مهره تیم‌شان را برای مصاف حساس با پرسپولیس در آبادان از دست دادند.

این غیب همانطور که علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری پس از پایان بازی بر آن تاکید کرد، تاثیر زیادی در آرایش نفت آبادان در مصاف با پرسپولیس خواهد داشت و کادر فنی تیم باید فکری به حال طالب ریکانی کند که منصوریان او را بهترین بازیکن لیگ بیست و یکم توصیف کرده است. 

در دیدار برابر گل گهر سیرجان و آرایش 1-3-2-4 زردپوشان آبادانی، عباس بوعذار به عنوان وینگر راست بازی کرد و حسن بیت سعید هم به عنوان وینگر چپ. طالب ریکانی هم بازیکن پشت تک مهاجم تیم یعنی شروین بزرگ بود؛ آرایشی که به خصوص در هفته‌های اخیر توانسته صنعت نفت را در مسیر نتیجه گرفتن قرار بدهد.

حالا اما منصوریان مجبور به تغییر آرایش بازیکنان خود در مصاف با پرسپولیس است و البته بازگشت امید حامدی‌فر که یکی از جوانان مورد علاقه سرمربی نفت به شمار می‌رود و در مقابل گل‌گهر پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت 20 دقیقه بازی کرد، می‌تواند کمک کننده باشد. در دیدار برابر گل‌گهر حکیم نصاری و محمدرضا غبیشاوی نیز در ترکیب اصلیب حضور نداشتند تا منصوریان برای پر کردن جای طالب ریکانی یکی از همین بازیکنان را در ترکیب ابتدایی وارد زمین کند.

شاگردان منصوریان که در سه هفته اخیر نتایج دلخواهی را کسب نکرده‌اند، در مصاف با پرسپولیس تمام توان خود برای کسب نتیجه و بازگشت به فرم خوب گذشته خواهند گذاشت و باید دید منصوریان در روز غیبت کاپیتان خود از کدام بازیکن برای پر کردن جای او بهره خواهد گرفت.

9719