ستاره ترک‌ها مقابل بارسلونا به میدان نخواهد رفت

ستاره ترک‌ها مقابل بارسلونا به میدان نخواهد رفت

پایگاه خبری فوتبالی - شرایط بدنی و فیزیکی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ترکیه و آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون در حال حاضر چندان مناسب و خوب نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه مارکا و منابع ترکیه‌ای، تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا طی آخر هفته آینده در چهارچوب مسابقه رفت در مرحله دیگری از لیگ اروپا در استادیوم نیوکمپ شهر بارسلون به مصاف گالاتاسرای می‌رود و بعد از آن در هفده مارس بازی برگشت در ترکیه انجام خواهد شد.

این قرعه رویارویی آردا توران و بارسلونا را جذاب کرده بود اما به نقل از این منابع او نه تنها در ترکیب نخواهد بود بلکه حتی در لیست تیم برای لیگ اروپا هم قرار نخواهد گرفت.

مربی اسپانیایی گالاتاسرای شرایط بدنی توران را افتضاح می‌داند و از طرفی خود بازیکن هم قرار است در تابستان از فوتبال خداحافظی کند بنابراین او در لیست تیم قرار نخواهد گرفت.

آردا توران، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ترکیه و باشگاه بارسلونای اسپانیا با انتقالی جنجالی با سی میلیون یورو به باشگاه بارسلونای اسپانیا ملحق شده بود و در نهایت نیز به تیم گالاتاسرای در فوتبال سوپرلیگ کشورش ترکیه پیوست.

شاگردان ژاوی هرناندز موفق شدند با شکست دادن و عبور از سد شاگردان لوچیانو اسپالتی در تیم ناپولی، جواز حضور در مرحله بعد رقابت‌ها را کسب کنند و حالا در این مرحله باید به مصاف تیم مطرح فوتبال ترکیه یعنی گالاتاسرای بروند.

9404