انتخاب عجیب گوندوگان برای عنوان سرسخت‌ترین رقیبش

انتخاب عجیب گوندوگان برای عنوان سرسخت‌ترین رقیبش

پایگاه خبری فوتبالی - ایلکای گوندوگان هافبک منچسترسیتی وقتی با سوالی در مورد سرسخت ترین رقیب دوران فوتبالش مواجه شد به یری مینا مدافع کلمبیایی اورتون اشاره کرد.

به گزارش فوتبالی، مینا 27 ساله که در سال 2018 از بارسلونا به اورتون ملحق شد نتوانسته از نظر فرم و آمادگی بدنی بهترین شرایط خود را داشته باشد اما با این وجود گوندوگان  نگاه ویژه ای به ملی پوش کلمبیایی دارد و اعتقاد دارد که او  حریف بسیار سرسختی است. گوندوگان در مصاحبه با بیلد گفت:"سرسخت ترین رقیب؟ باید از یری مینا دفاع وسط کلمبیایی یاد کنم. او از دستانش برای تکل یا حتی خراش انداختن به کمرت استفاده می کند، به خصوص که وقتی که حواس داور پرت شده باشد. یکی دو بار دیدم که چنین کاری را انجام می دهم. البته به نظر می رسد که منظور بدی ندارد چرا که گاهی حتی به صورتت به شکل دوستانه ای لبخند می زند و همین باعث می شود که رفتارش دوستانه به نظر برسد."

گوندوگان همچنین به کانته نیز به عنوان حریفی سرسخت اشاره کرد و در مورد بازیکن چلسی صحبت کرد:" کانته خیلی جدی و سرسخت برخورد می کند. او را دریبل می زنی و فکر می کنی که دیگر به سمتت نمی آید اما دو ثانیه بعدش پشت توست. باورنکردنی است."

4125