مهاجم ناکام چلسی در رادار بروسیا دورتموند

مهاجم ناکام چلسی در رادار بروسیا دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی- بروسیا دورتموند علاقه مند به جذب ورنر، مهاجم چلسی است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از اسکای اسپورت آلمان، تیمو ورنر 25 ساله در طول دوران حضورش با اشتوتگارت و لایپزیگ، در 222 بازی در بوندسلیگا 91 گل به ثمر رساند و 42 پاس گل داد. درحالی‌که هنوز هیچ مذاکره مشخصی انجام نشده است، دورتموند احساس می‌کند که این ملی‌پوش آلمانی می تواند ترکیب تیم مارکو رُز را تقویت کند.

در حالی که ورنر در لیگ برتر با 18 گل و 17 پاس گل در 75 بازی، کارایی لازم را از خود نشان نداده‌است، دورتموند معتقد است که می تواند او را به بهترین فُرم خود بازگرداند و دلیل دیگر خوش‌بینی باشگاه آلمانی فولکر استروث، مدیربرنامه‌های تیمو ورنر است. استروث اخیراً زمینه‌ساز انتقال آزاد نیکلاس زوله، مدافع بایرن مونیخ، به باشگاه دورتموند در تابستان پیش‌رو بوده‌است.

با این حال، مسائل مالی می تواند یک مانع باشد، زیرا ورنر در سال 2020 با 50 میلیون یورو به چلسی پیوست. او درحال‌حاضر 16 میلیون یورو،4  میلیون یورو بیشتر از مارکو رویس که پردرآمدترین دورتموند است، در هر فصل دستمزد می‌گیرد.

البته این حقیقت را نیز باید درنظر گرفت، که چلسی از شرایط ورنر راضی نیست و حتی درصورت مذاکره جدی بر سر رقم این انتقال، پیش‌بینی می‌شود نهایتا با خروج مهاجم تیمش مشکلی نداشته‌باشد.

انتقال ورنر البته، وابسته به شرایط کریم ادیمی دارد. این جوان ملی‌پوش آلمانی باشگاه سالزبورگ اتریش هدف اول زنبورها در نقل‌وانتقالات است، اما باتوجه به‌اینکه آن‌ها حاضر به پرداخت بیش از 30 میلیون یورو نیستند، با برچسب 40 میلیونی باشگاه اتریشی روی مهاجم تیمش احتمال دارد که این انتقال منتفی باشد.

9719