محرومیت سنگین در انتظار بازیکن کلیدی پی‌اس‌جی

محرومیت سنگین در انتظار بازیکن کلیدی پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن پس از پیروزی مقابل رئال مادرید در بازی بعدش مقابل نانت با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا نتیجه بدی را ثبت کند.

به گزارش فوتبالی، مارکو وراتی در پایان بازی به شدت از عملکرد داور بازی انتقاد کرد که به نظر می رسد که صحبت هایش به مذاق مدیران لیگ فرانسه خوش نیامده است. در حقیقت سازمان لیگ فرانسه پرونده انضباطی این هافبک را باز کرده است و احتمال دارد که محرومیتی به مدت سه تا چهار جلسه را برای وی در نظر بگیرد.

وراتی پس از بازی نانت و پی اس جی گفته بود:"اگر به من اجازه بدهند، دوست دارم یک چیز را بگویم. چطور امکان دارد که به ما ده کارت زرد نشان بدهند (البته داور شش کارت زرد نشان داده بود) و در مورد داور بازی صحبت نکنیم؟ در این شرایط نمی توان کاری کرد. گاهی می توان کاری انجام داد اما در این مورد هیچ کاری نمی شد انجام داد. این تنها داور دنیاست که در مقابلش کاری نمی توانیم انجام بدهیم. در صحنه پنالتی نانت، اپیا باید کارت قرمز می گرفت اما داور کارت زرد نشان داد. داورها باید مسئولیت کارهایشان را بپذیرند."

به احتمال زیاد وراتی به خاطر صحبت هایش سه جلسه محروم می شود. مارکو البته به خاطر کارت زردی که مقابل سن اتین گرفت هم مجموع کارت زردهایش پر شده و یک جلسه محروم است و بدین ترتیب ممکن است که چهار جلسه و حدود یک ماه از حضور در لیگ فرانسه محروم شود.

4125