توضیح مهاجم پیکان درمورد حرکت جوانمردانه‌‌اش مقابل فجرسپاسی و دلیل نبردن بازی‌های خانگی

توضیح مهاجم پیکان درمورد حرکت جوانمردانه‌‌اش مقابل فجرسپاسی و دلیل نبردن بازی‌های خانگی

پایگاه خبری فوتبالی- گلزن تیم پیکان توضیحاتی درمورد حرکت جوانمردانه‌اش در بازی با فجرسپاسی ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، پیمان رنجبری، درباره تساوی یک بر یک دیدار تیم‌های فجرسپاسی و پیکان در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: در مورد مسائل فنی این مسابقه نمی‌توان صحبت کرد. همانگونه که مجتبی حسینی و علی اصغر کلانتری در صحبت‌های بعد از بازی گفتند زمین ورزشگاه حافظیه به هیچ وجه کیفیت نداشت و برای یک بازی فوتبال مناسب نبود. هر دو تیم برای گلزنی به دنبال اتفاقات و استفاده از ضربات ایستگاهی بودند. در زمان مناسبی به گل رسیدیم اما متاسفانه نتوانستیم از این گل محافظت کنیم و در وقت‌های تلف شده گل تساوی را خوردیم. فجرسپاسی در نیمه اول بهتر از ما کار کرد اما در نیمه دوم توپ کامل دست پیکان بود. 

وی درباره اینکه پیکان با گل خوردن در دقیقه 2+90 پیروزی در این مسابقه را از دست داد و فاصله‌اش با تیم‌های مدعی کسب سهمیه آسیا بیشتر شد، توضیح داد: تیم ما جوان است که مجتبی حسینی با کمترین هزینه آن را جمع کرده. هرچند مقابل فجر متوقف شدیم اما تا آخرین لحظه و به قول معروف تا دقیقه 90 می‌جنگیم و به هیچ وجه نا امید نیستیم. با یک یا برد می‌توانیم به جدول و کورس کسب سهمیه بازگردیم. امیدوارم در نهایت هم سهمیه را کسب کنیم. 

مهاجم پیکان درمورد گلزنی خودش در بازی با فجرسپاسی، گفت: این گل حاصل تلاش و بازی خوب همه بچه‌ها بود.

رنجبری درخصوص حرکت جوانمردانه‌اش در دقیقه 88 این مسابقه، خاطرنشان کرد: در آن صحنه با بازیکن حریف در کورس بودم اما وی به دلیل کیفیت بد زمین مصدوم شد. احساس کردم باید توپ را بیرون بزنم و دوست هم نداشتم تیم ما چنین گلی بزند. در واقع می‌خواستم زودتر بازیکن فجر مداوا شود. 

وی درمورد اینکه آیا شرایط مدیریتی پیکان از زمان انتخاب امیرعطابخش به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه، گفت: سابقه کار کردن با وی را در تیم ذوب آهن دارم و شناخت زیادی از عطابخش دارم. او مدیری ورزشی و جزو افرادی است که همیشه دنبال آرامش دادن به تیمش است. جالب است در همه بازی‌های خانگی و خارج از خانه پیکان حضور دارد و آرامش خاصی هم به تیم داده است. تاکنون کارهای مثبت زیادی برای پیکان انجام داده و مدیران ارشد ایرانخودرو با انتخاب عطابخش بهترین تصمیم را گرفتند. امیدوارم بتوانیم با کسب بردهای خوب جواب زحماتش را بدهیم.

بازیکن پیکان درباره اینکه آیا پیکان در دیدار بعدی‌اش با نساجی می‌تواند طلسم نبردن در بازی‌های خانگی را بشکند، توضیح داد: نساجی جزو تیم‌های خوب لیگ است اما ما هم تمام تلاش خود را برای بردن این مسابقه به کار می‌گیریم. متاسفانه یکی از مشکلات اصلی پیکان، تمرین نکردن در زمین دستگردی است. نمی‌شود بدون  برگزاری هیچ جلسه تمرینی، در این زمین مسابقه داد. امیدوارم با حل شدن این موضوع تیم ما به زمین دستگردی عادت کند.

۴۱۵۴