خوش‌شانس مثل آزمون و البته زنیت!

خوش‌شانس مثل آزمون و البته زنیت!

پایگاه خبری فوتبالی- سردار آزمون در بهترین زمان ممکن از فوتبال روسیه خارج شد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که قرار بود سردار از ابتدای فصل آینده در تمرینات بایر لورکوزن حاضر شود اما اتفاقاتی که بعد از عقد قرارداد او با تیم جدیدش رخ داد، منجر به این شد که او زودتر از موعد مقرر با همبازیانش در زنیت خداحافظی کند و روسیه را به مقصد آلمان ترک کند.

در صورتی که آزمون کماکان در زنیت به فوتبالش ادامه می‌داد، ممکن بود حمله روسیه به اوکراین، فوتبال او را هم تحت تاثیر قرار دهد.

حتما در جریان هستید که فیفا و یوفا تصمیم گرفته‌اند تا با وضع تحریم‌هایی جدید علیه فوتبال در روسیه، تمام باشگاه ها و تیم ملی این کشور را از حضور در تمامی رقابتها منع کنند. این تصمیم البته موقت است و در صورت صلح بین روسیه و اوکراین، احتمال برداشته شدن این تحریم‌ها وجود دارد.

این وسط جدا از آزمون، زنیت هم خوش‌شانس بود که به مرحله لیگ اروپا نرسید. این تیم که بعد از سوم شدن در گروهش در لیگ قهرمانان اروپا به لیگ اروپا رسیده بود، در همان دور اول مرحله حذفی و در دو بازی رفت و برگشت به رئال بتیس باخت تا به مرحله بعدی نرسد.

اگر زنیت راهی مرحله بعد شده بود، الان وضعیتی مشابه اسپارتاک مسکو داشت که با تصمیم یوفا از لیگ اروپا حذف شده و لایپزیگ به مرحله یک چهارم نهایی رسیده است.

1984