واکنش ستاره گران‌قیمت بارسلونا به ناکامی اخیرش در گلزنی

واکنش ستاره گران‌قیمت بارسلونا به ناکامی اخیرش در گلزنی

پایگاه خبری فوتبالی - فران تورس ستاره اسپانیایی بارسلونا که در چند بازی گذشته در امر گلزنی خیلی موفق نبوده، اذعان کرد که مردم نباید فقط به آمار گل و پاس گل نگاه کنند. 

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه، کاتالان‌ها موفق شدند با 50 میلیون یورو فران تورس را از منچسترسیتی به خدمت بگیرند. این وینگر جوان در جریان دیدار رفت بارسا مقابل ناپولی در لیگ اروپا، نتوانست اشک‌هایش را نگاه خبرنگاران و عکاسان پنهان کند، چون موقعیت‌های بسیار زیادی را در طول بازی از دست داد تا تیمش در آن بازی ناکام باشد. 

به نقل از مارکا، تورس که تاکنون در لالیگا پایش به گلزنی باز نشده است، گفت: "شما فقط روی گل‌ها تمرکز کرده‌اید، اما همه چیز گل زدن نیست. من به تیم کمک می‌کنم. بله من یک بازیکن هجومی هستم، اما من وظایف دیگری مثل دفاع کردن، پاس گل دادن و ... نیز دارم که بسیار مهم هستند. فعلا آرام هستم، چون در مسیر درستی قرار دارم. برخی اوقات توپ‌هایتان گل می‌شود و برخی اوقات دیگر نه. باید باثبات باشید و آرامش ذهنی‌تان را حفظ کنید. گریه‌های من مقابل ناپولی به یک باره سرازیر شد، زیرا دوست داشتم به تیم کمک کنم و گل بزنم، اما موفق نبودم." 

4416