افکار جذاب بکام در MLS؛ اسطوره‌های بارسلونا در اینتر میامی؟

افکار جذاب بکام در MLS؛ اسطوره‌های بارسلونا در اینتر میامی؟

پایگاه خبری فوتبالی - ال چیرینگیتو ادعا کرد دیوید بکام در حال نقشه کشیدن برای جذب لیونل مسی، سسک فابرگاس و لوئیس سوارز در اینتر میامی است و در صورت رخ دادن این اتفاق، شاهد یک مینی بارسلونا در لیگ MLS خواهیم بود. 

به گزارش فوتبالی، دیوید بکام چند سال پیش اقدام به خرید اینتر میامی در آمریکا کرد و بازیکنانی نظیر گونزالو هیگواین، بلیز متوئیدی و گیبس را به خدمت گرفت تا بتواند در لیگ قد علم کند. با این حال آن‎‌ها در فصل گذشته در جدول 14 تیمی کنفرانس شرق، در رده یازدهم قرار گرفتند و نتوانستند جواز راه‌یابی به پلی آف را کسب کنند. 

به نقل آ اس، حالا ادواردو ایندا رئیس نشریه دیجیتالی Okdiario در گفت و گویی با ال چیرینگیتو راجع به افکار ستاره سابق تیم‌های رئال مادرید، منچستریونایتد و میلان گفت: "بکام در میامی به دنبال جذب سه بازیکن سطح بالا و کلاس جهانی است و این کار را پس از پایان جام جهانی 2022 قطر انجام خواهد داد. ما راجع به لیونل مسی، لوئیس سوارز و سسک فابرگاس حرف می‌زنیم. سه دوستی که این یک شنبه در بارسلون با هم دیدار کردند. آن‌ها به من گفتند که بند فسخی در قرارداد مسی وجود دارد که می‌تواند در پایان سال این کار را انجام دهد، اما من درباره بعد از فصل 2022-23 حرف می‌زنم."

4416