درخواست 120 میلیونی از منچستریونایتد برای جایگزین رونالدو

درخواست 120 میلیونی از منچستریونایتد برای جایگزین رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - بحث ها در مورد جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد شدت گرفته است و شیاطین سرخ به دنبال جایگزین برای وی هستند.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد پس از جنجال میسون گرینوود و اخراج این بازیکن، با مشکل کمبود مهاجم مواجه است و از سویی گفته می شود که رونالدو و رانگنیک به مشکل خورده اند و ستاره پرتغالی در پایان فصل از اولدترافورد خواهد رفت و بدین ترتیب آنها باید هر چه زودتر فکری به حال خط حمله خود کنند.

رونالدو در این فصل در سن 37 سالگی توانسته پانزده گل در یونایتد بزند و طبیعتا شیاطین سرخ باید در صورت جدا شدنش به دنبال یک جانشین مناسب باشند. حالا شبکه ایتالیایی "رای اسپورتز" از تمایل یونایتد به خرید ویکتور اوسیمهن مهاجم ناپولی خبر داده است.

ستاره 22 ساله نیجریه ای فصل درخشانی در ناپولی داشته که در 22 بازی خود در لیگ ایتالیا یازده گل به ثمر رسانده است. ناپولی برای خرید اوسیمهن از لیل 75 میلیون یورو پرداخته و حالا دیلی استار گزارش داده است که تیم ایتالیایی برای فروش وی از یونایتد 120 میلیون یورو خواسته است. در حقیقت شیاطین سرخ برای خرید جانشین رونالدو باید هزینه سنگینی را متقبل شوند و قرار نیست که یک خرید رایگان داشته باشند.

4125