پیام نامزد کپا پس از شب تلخ مقابل لیورپول

پیام نامزد کپا پس از شب تلخ مقابل لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - نامزد کپا آریزابالاگا در پیامی به دروازه بان چلسی پس از اشتباه این دروازه بان در ضربات پنالتی فینال جام اتحادیه روحیه داد.

به گزارش فوتبالی، کپا یازدهمین ضربه پنالتی را در بازی چلسی و لیورپول خراب کرد تا تیم کلوپ قهرمان مسابقات شود. کپا در پایان بازی با خشم هواداران چلسی مواجه شد اما نامزد کپا پیامی احساسی در تمجید از این دروازه بان اسپانیایی منتشر کرد.

کپا دقایقی پیش از ضربات پنالتی وارد زمین شد. در حقیقت توخل تصمیم گرفت که تاکتیک خود در فینال سوپرجام اروپا را تکرار کند که در آن بازی کپا جانشین مندی شد و تیم آبی پوش قهرمان شد اما این بار نتیجه برعکس بود چرا که کپا هیچ کدام از یازده پنالتی را مهار نکرد و بدین ترتیب لیورپول برای نهمین بار فاتح جام اتحادیه شد.

آندره آ مارتینز بانوی شایسته اسپانیا و نامزد کپا چهارشنبه با پیراهن چلسی به ومبلی رفته بود که در پایان بازی پیامی در حمایت از دروازه بان اسپانیایی منتشر کرد. نامزد 27 ساله کپا در پیامی نوشت:"یکی از چیزهایی که در دوران حضورم به عنوان بازیکن بسکتبال یاد گرفتم این است که یک تیم همیشه یک تیم می ماند. نباید قهرمان یا خائن وجود داشته باشد. نظر شخصی من این است که  گاهی شرایط خیلی غیرعادلانه می شود و منظورم فقط امروز نیست. هواداران واقعی باید در چنین روزی عشق خود را نشان بدهند نه فقط روزی که تیمشان برنده می شود. کپا، به تو نه فقط به عنوان یک دروازه بان بلکه به عنوان یک انسان افتخار می کنم. تو متواضع، درخشان، مهربان، سخاوتمند، باهوش، سختکوش و با استعداد هستی و زیباترین روحی بود که دیده ام. این بازی فقط یک سطر کوچک در کتابی بزرگ بود. به پیش مردان من، دوستتان دارم."

4125