وقتی کلیپ پرسپولیس جنجالی شد

وقتی کلیپ پرسپولیس جنجالی شد

پایگاه خبری فوتبالی-  مراسم هم‌اندیشی پیشکسوتان پرسپولیس با رئیس سازمان خصوصی‌سازی با انتقاد یک پیشکسوت قرمزها همراه بود.

به گزارش فوتبالی، روز یکشنبه در مراسمی که با حضور تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس و رئیس سازمان خصوصی سازی برگزار شد، پخش یک کلیپ درباره این باشگاه، واکنش‌ بازیکن و سرمربی سابق این باشگاه را به دنبال داشت.

در این کلیپ کوتاه که به معرفی باشگاه پرسپولیس و بازیکنان این تیم در کنار نماینده‌های این باشگاه در تیمهای اروپایی اختصاص داشت، تعدادی از پیشکسوتان معتقد بودند خبری از بازیکنان دهه 60 پرسپولیس در این کلیپ نیست تا بازیکن سابق این تیم زمانی که پشت تریبون قرار گرفت انتقادی نسبت به آن داشته باشد.

زمانی که حمید درخشان دعوت شد تا به نمایندگی از پیشکسوتان صحبت کند در واکنش به این کلیپ گفت: " نمی‌دانم این کلیپ را چه کسی ساخته اما جای تعجب دارد که چرا پیشکسوتان دهه 60 در آن جایی ندارند. به جرات می‌توانم بگویم که من یکی از بازیکنان پرافتخار پرسپولیس بودم که جوانی خود را برای این تیم گذاشتم اما جایی در این کلیپ نداشتم ولی کسانی که یکسال پیراهن پرسپولیس را پوشیدند در این فیلم حضور داشتند!"

درخشان 2 روز پس از این مراسم در گفت‌و‌گوی جدیدی باز هم به این کلیپ واکنش نشان داده و به خبرورزشی گفته است: "من نمی‌دانم متر و معیار پیشکسوت پرسپولیس بودن چیست؟ طرف یکی دو سال در پرسپولیس بازی کرده و پولش را هم تمام و کمال گرفته و شده پیشکسوت! طرف وقتی تیمش به پرسپولیس گل زده و ۳ متر به هوا پریده چطور پیشکسوت پرسپولیس شده است!"

بقیه صحبتهای سرمربی اسبق پرسپولیس هم جنجالی است: " یک کلیپ درست کرده بودند که مثلا از پیشکسوتان پرسپولیس بوده اما نه علی پروین در آن بود، نه پنجعلی، نه ناصر محمدخانی و نه من و مجتبی محرمی! اصلا دوزاری علی پروین نیفتاده بود! بعد از اعتراض من تازه متوجه شد. من از رضا درویش تعجب می‌کنم. او که در دهه ۶۰ همیشه کنار ما بود این ویدئو را ندیده بود که اجازه پخش داد؟ اصلا کدام آدم کم سواد و کم اطلاعی این کلیپ را ساخته که تصویری از علی پروین درآن نگذاشته است؟! مگر می‌شود؟ مگر داریم؟"

هر چند حمید درخشان در صحبت‌هایش از ساخت این کلیپ شاکی به نظر می‌رسید و معتقد بود نام برخی از بزرگان باشگاه در آن نبود اما مشاهدات خبرنگار فوتبالی حاکی از این است در این کلیپ چند بار نام هایی مانند علی پروین، حسین کلانی و غیره در تصاویر دیده شد و باشگاه پرسپولیس نیز معتقد است با توجه به زمان کوتاهی که در اختیار داشته و همچنین مدت زمانی که به پخش کلیپ اختصاص پیدا کرده نمی توانستند اسامی همه بازیکنان و پیشکسوتان افتخار آفرین این باشگاه را به تصویر بکشند.

7655