مصاحبه مفصل مدافع یوونتوس؛ رونالدو، ولاهوویچ و آینده در یوونتوس

مصاحبه مفصل مدافع یوونتوس؛ رونالدو، ولاهوویچ و آینده در یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع هلندی یوونتوس معتقد از که یوونتوس به مهاجمی در کیفیت ولاهوویچ نیاز داشت و اصرار دارد که به آینده‌اش در یوونتوس فکر نمی‌کند.

به گزارش فوتبالی، ماتیاس دی‌لیخت در این فصل نقشی کلیدی در خط دفاع بیانکونری ایفا می‌کند و به‌نظر می‌رسد که از دوران حضورش تحت هدایت ماسیمیلیانو آلگری رضایت دارد.

مدافع تیم‌ملی هلند به روندو گفت: "من می‌دانستم که نقش مهم‌تری در باشگاه خواهم داشت. در این روزها جورجو کیه‌لینی و لئوناردو بونوچی با مصدومیت‌های متعدد دست‌وپنجه نرم می‌کنند، بنابراین فشار بیشتری روی من است، که از آن استقبال می‌کنم."

قرارداد دی‌لیخت در ورزشگاه آلیانز تا ژوئن 2024 اعتبار دارد، اما تنها چند ماه پیش، مینو رایولا، مدیربرنامه‌های او مدعی شد که مدافع سابق آژاکس آماده است تا برای یک تجربه جدید دور از آلیانز، یوونتوس را ترک کند.

مدافع یوونتوس گفت: "ما هنوز در سه رقابت می‌جنگیم و من واقعاً از حضور در این باشگاه لذت می‌برم. احساس می‌کنم که هرهفته درحال یادگیری هستم و واقعا آن را دوست دارم. حرف مینو مربوط به سه ماه قبل بود، اما امروز ممکن‌است خیلی چیزها تغییر کند. درحال حاضر تنها روی این فصل متمرکز هستم."

یوونتوس در 13 بازی اخیر خود در سری‌آ شکست نخورده است و تنها 7 امتیاز با ناپولی و میلان در صدر جدول فاصله دارد.

دی‌لیخت ادامه داد: اینتر، میلان و ناپولی امتیازها را از دست می‌دهند و اکنون تنها هفت امتیاز عقب هستیم. برای قهرمانی همچنان نیازمند یک معجزه هستیم، اما اوضاع نسبت به چندهفته قبل بهتر است.
کریستیانو رونالدو در آخرین روزهای تابستان باشگاه را ترک کرد، که ما 30 گل در فصل را از دست دادیم. با توجه به اینکه زمان کمی باقی بود، نتوانستیم بازیکن مناسبی مثل ولاهوویچ را جایگزین او کنیم. زمانی که مقابل او (ولاهوویچ) بازی کردم، متوجه شدم که چقدر از نظر فنی خوب است.
چیزی که برای من بسیار جذاب است، این است که او فقط به‌دنبال گلزنی است. وقتی هم‌تیمی‌هایش توپ را به او نمی‌دادند، آن‌ها را سرزنش می‌کرد. شما در خط حمله به چنین بازیکنی احتیاج دارید." 

9719