پیولی و احتمال پنج تغییر در ترکیب اصلی میلان برابر اینتر

پیولی و احتمال پنج تغییر در ترکیب اصلی میلان برابر اینتر

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که ترکیب روسونری برای دیدار دربی دلامادونینای حساس امشب مقابل اینتر در مسابقه رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی یا همان کوپا ایتالیا دست‌خوش تغییرات نسبتا زیادی شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه کوریره دلو اسپورت چاپ رم ایتالیا، روسونری امشب از دور رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا به مصاف اینتر خواهد رفت؛ هر دو تیم فرم اخیر مشابهی در سری آ داشته‌اند که چندان مناسب نبوده است.

پس از دو تساوی ناامید کننده برابر تیم‌های پایین جدولی، میلان به یک تقویت روحیه نیاز دارد و بازی دربی ابزار ایده‌آلی برای این منظور می‌باشد.

نشریه کوریره دلو اسپورت بر این باور است که استفانو پیولی قصد دارد برای این دیدار حساس پنج تغییر در ترکیب اصلی خود ایجاد کند. آلساندرو فلورنتزی، الکسی سلماکر، راده کرونیچ به جای براهیم دیاز و آنته ربیچ به جای رافائل لیائو همگی از ابتدا برابر اینتر به میدان خواهند رفت.

با توجه به محرومیت یک جلسه‌ای ساندرو تونالی، فرانک کسیه زوج اسماعیل بن ناصر خواهد بود.

دربی دلامادونینای دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا یا همان کوپا ایتالیا امشب از ساعت 23:30 به وقت ایران در ورزشگاه سن سیروی شهر میلان به میزبانی روسونری برگزار خواهد شد. بالطبع مسابقه برگشت این دو تیم مطرح و پر طرفدار شهر میلان نیز در چهارچوب همین مرحله از رقابت‌های کوپا ایتالیا به دنبال انجام دیدار رفت و البته با فاصله چندین روز برگزار خواهد شد.

9404