اعلام زمان دیدار معوقه هفته هشتم فوتبال بانوان

اعلام زمان دیدار معوقه هفته هشتم فوتبال بانوان

پایگاه خبری فوتبالی- سازمان لیگ فوتبال بانوان، تاریخ و زمان برگزاری دیدار معوقه هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر میان پالایش گاز ایلام و همیاری ارومیه را اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، چهاردهمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران به پایان نیم فصل خود رسید و اکنون، سازمان لیگ تعطیلات نیم فصل را فرصتی برای برگزاری دیدارهای معوقه می‌بیند.

در هفته هشتم این رقابت‌ها، پالایش گاز ایلام در خانه پذیرای همیاری آذربایجان غربی بود که زمزمه‌هایی مبنی بر غیبت نماینده ارومیه و خودداری از سفر به ایلام به گوش رسید؛ تا این بازی به استناد به قوانین با اعلام نتیجه 3 بر صفر به سود میزبان خاتمه یابد.

اما برخلاف تصورات، باشگاه همیاری ارومیه مستندانی مبنی بر ابتلای چندین بازیکن این تیم به ویروس کرونا ارائه کرد تا سازمان لیگ رأی به تکرار این بازی در موعدی مقرر بدهد.

حال در فاصله تعطیلات نیم فصل، این دیدار از ساعت 13 روز پنج‌شنبه، 12 اسفندماه، در ورزشگاه عدالت ایلام میان دو تیم پالایش گاز و همیاری برگزار خواهد شد.

دیداری که 3 امتیاز آن می‌تواند تأثیرات مثبتی بر روحیه بازیکنان برای ادامه رقابت‌ها در نیم فصل دوم داشته باشد.

پالایش گاز ایلام اکنون با 11 امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی ایستاده و شاگردان ندا عزیزپور با کسب امتیازات کامل این دیدار می‌توانند به زارع باتری 16 امتیازی نزدیک‌تر شوند.

در سوی مقابل کسب پیروزی همیاری در این دیدار، با صعود یک پله‌ای همراه خواهد بود و دختران ارومیه‌ای می‌توانند جای کیان 9 امتیازی در رده نهم جدول را بگیرند.

شایان ذکر است که در پایان یازده هفته ابتدایی و نیم فصل رقابت‌ها، شهرداری سیرجان با 31 امتیاز در صدر جدول حضور دارد؛ خاتون بم با 30 امتیاز دوم و سپاهان اصفهان با 25 امتیاز به جایگاه سوم جدول رده‌بندی تکیه زده است.

7474 / 1377