مقصد غیرمنتظره برای آینده لواندوفسکی

مقصد غیرمنتظره برای آینده لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی - پاکو گارسیا کاریداد خبرنگار اسپانیایی در برنامه ال چیرینگیتو گزارش داده است که روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ شاید در فصل آینده راهی اتلتیکو مادرید شود.

به گزارش فوتبالی، در صورتی که لواندوفسکی به اتلتیکو ملحق شود، سیمئونه صاحب یکی از آماده ترین مهاجمان فوتبال دنیا خواهد شد. کاریداد گزارش داده است که خانواده مهاجم لهستانی می خواهند در اسپانیا زندگی کنند و اتلتیکو می خواهد از فرصت استفاده کند و لواندوفسکی را بخرد چرا که مهاجم لهستانی برای تمدید با بایرن به توافق نرسیده و در فاصله یک سال تا اتمام قراردادش می تواند مقصدی جدید را برای آینده خود برگزیند.

لواندوفسکی برای تمدید قرارداد با بایرن مونیخ به بن بست خورده و جدا شدنش از تابستان دور از انتظار نیست. شایعاتی در مورد انتقال روبرت به رئال مادرید نیز مطرح شده بود اما به نظر می رسد که رئال ترجیح می دهد که به گزینه های جوان تر علی الخصوص ارلینگ هالند فکر کند.

جدایی لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای از اتلتیکو در تابستان قطعی است و گفته می شود که این مهاجم برای پایان فوتبالش راهی لیگ آمریکا خواهد شد و در این شرایط سیمئونه حس می کند که لواندوفسکی بهترین جانشین ممکن برای او خواهد بود.

4125