آرسنال محتمل‌ترین مقصد مهاجم گلزن یوونتوس

آرسنال محتمل‌ترین مقصد مهاجم گلزن یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی- آرسنال می تواند در تابستان امسال، در مسیر جذب دیبالا از تاتنهام پیشی بگیرد.

به گزارش فوتبالی، آرسنال و تاتنهام در رقابت نقل‌وانتقالات تابستانی، مهاجم آرژانتینی یوونتوس را هدف قرار داده‌اند.

با توجه به اینکه توپچی‌ها پیش از این برای جذب دوشان ولاهوویچ و دژان کولوسفکسی تلاش کرده بودند و برای جذب مهاجم سوئدی با رقیب هم‌شهری رقابت کردند، به نظر می‌رسد که شماره 10 بانوی پیر جدیدترین ستاره تورینی است که ممکن است عامل رقابتی بین آرسنال و تاتنهام باشد.

و اگرچه تاتنهام از دوران حضور مائوریسیو پوچتینو علاقه قدیمی‌ای به دیبالا داشت، میکل آرتتا ممکن است برای غلبه بر رقیب سنتی پیشنهاد قابل توجهی به این مهاجم آرژانتینی ارائه کند.

به گزارش خبرگزاري اسپانيايي Fichajes، پنج باشگاه ليگ برتر خواهان جذب اين بازيكن 28 ساله هستند: تاتنهام و آرسنال، البته به همراه منچستريونايتد، منچسترسیتي و چلسي.

با این حال، سه مورد آخر مقصد محتملی به نظر نمی‌رسند. چلسی در خط حمله پرمهره است و ترجیح می‌دهد دستمزد تیم خود را افزایش ندهد، یونایتد در حال حاضر با مشکلات مهاجمان زیادی روبرو است و سیتی جولیان آلوارز را دارد تا بعداً به عنوان مهاجم به تیم ملحق شود. البته گفتنی‌است که دیبالا شماره 9 تخصصی نیست و گواردیولا ممکن‌است برای خرید او وسوسه شود.

تاتنهام نیز ممکن است تمایل خود برای دیبالا را پس از جذب هم‌تیمی او، کولوسفسکی کاهش داده باشد. این موضوع باعث می‌شود که شانس آرسنال در مسیر جذب این مهاجم افزایش یابد.

دیبالا در تابستان پیش‌رو قراردادش با یوونتوس به اتمام می‌رسد و باتوجه به بن‌بستی که در مسیر مذاکرات تمدید قرار شکل گرفته، یکی از خروجی‌های احتمالی یوونتوس در تابستان است.

9719