سپاهان، حریف ایده‌آل برای مهاجم تراکتور!

سپاهان، حریف ایده‌آل برای مهاجم تراکتور!

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تراکتور تبریز بهترین آمار گلزنی دوران فوتبال خود را مقابل یکی از مدعیان لیگ برتر دارد که در نوع خود بسیار جالب‌توجه است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، پیمان بابایی 28 ساله روز گذشته در مصاف حساس با سپاهان توانست به طلسم گل نزدن های خود بعد از بازی هفته سیزدهم با پرسپولیس پایان دهد و پنجمین گل فصل خود را وارد دروازه میهمان کند.

بابایی که فصل گذشته توانسته بود از روی نقطه پنالتی با لباس ماشین‌سازی برابر سپاهان در یک بازی عجیب و به یادماندنی هت‌تریک کند، دیروز بار دیگر مقابل طلایی‌پوشان درخشید و با یک ضربه‌ی تماشایی توانست دروازه سپاهان را هدف قرار دهد.

مهاجم تراکتور که تا پیش از بازی دیروز 4 گل در لیگ بیست و یکم به ثمر رسانده بود، توانست با شوتی دقیق  توپ را به تور دروازه رشید مظاهری بدوزد و گل تساوی را برای تیمش پیش از پایان نیمه نخست رقم بزند تا این‌گونه پنجمین گل فصل خود را به ثمر رسانده باشد و البته شمار گل‌هایش مقابل سپاهان را به عدد 4 برساند.

اتفاق جالب‌توجه این‌که بابایی در دوران فوتبالی‌اش با 4 بار گلزنی به سپاهان، بهترین عملکرد را مقابل این تیم اصفهانی داشته است و بعد از سپاهان، پرسپولیس با دریافت 3 گل از این مهاجم تبریزی، به عنوان حریف مورد علاقه پیمان بابایی برشمرده می‌شود.

7474